Hade inte du varit frusterad?ken1968 skrev:Nej han visar frustration och gör bort sig då vi ligger under med 3-0 och tar en sjukt dålig femmaMorwin skrev:Han visar iaf känslor.ken1968 skrev:Härligt Urdum skäm ut oss ännu mer
Skickat från min E6853 via Tapatalk
SHL: Djurgårdens IF - Rögle 27/10-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Rögle 27/10-2016
7min utvisning? För att spelare visar känslor och viftar lite?
Det behövs ta tag i hur sporten hockey bedöms.. Detta dödar sporten.
Det behövs ta tag i hur sporten hockey bedöms.. Detta dödar sporten.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det måste hända någonting nu.
Skeppa spelare, tränare, sportchef kanske helst av allt, ersätt med hjärta och kompetens - inte polarens polare som känner någons brorsa som har en storasyster som är tillsammans med en kille vars ena kusin spelar hockey och är rätt bra vän med någon som lirar i laget.
Skeppa spelare, tränare, sportchef kanske helst av allt, ersätt med hjärta och kompetens - inte polarens polare som känner någons brorsa som har en storasyster som är tillsammans med en kille vars ena kusin spelar hockey och är rätt bra vän med någon som lirar i laget.
25/4-2025
Skall man spela efter ledningens "vision" så måste ju dock alla kedjor vara jämna. Nu har vi inte material för att spela efter den visionen till att börja med men det är en annan femma.Vikas skrev:"Vi behöver ingen spetskompetens. Alla fyra kedjor ska vara lika jämndåliga och dela på uppgiften." - Jocke E
Hur fan kan man vara så jävla inkompetent efter att ha varit hockeyspelare så länge? Vem som helst med något innanför pannbenet fattar att man inte kan bygga ett lag på det sättet.
I det här läget anser jag dock att det är tränarens ansvar att kasta taktiktavlan åt helvete och köra efter det som laget håller för, oavsett om det betyder toppning och byte av spelsystem. Sparken lär han ju få i alla fall så det hade varit en chans till räddning.
Senast redigerad av Praetori den 2016-10-27 20:11:50, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja, så är det. Mer!ken1968 skrev:Härligt med känslor och 7 minuter PP för Rögle, men vissa här tycker tydligen det är bra och smart då han visar lite känslor
Återigen fattar jag inte 5+2 på samma spelare, det låter väldigt märkligt. Inte ens tavlan klarar av det heller av tekniska skäl.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Varför är man förvånad egentligen? Vi har Jocke, klipsk men helt grön, Tjomme, en tvexpert som snokat corsi på sin fritid, Musse som jobbat med försäkringar, och en assisterande som head.
Hyffsat rätt?
Hyffsat rätt?
Hur är det möjligt?!
Jo och jag är frustrerad skillnanden är att min frustration när jag slår sönder näven i väggen är att det straffar inte laget.#10 skrev:Hade inte du varit frusterad?ken1968 skrev:Nej han visar frustration och gör bort sig då vi ligger under med 3-0 och tar en sjukt dålig femmaMorwin skrev:Han visar iaf känslor.ken1968 skrev:Härligt Urdum skäm ut oss ännu mer
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Den här matchen lämnar mer eftersmak än nån annan tidigare iår. Känns som vi accelererar ner i avgrunden.
Robban har ändrat färg. Haha!!
Det var ju smart för fan, nu får vi ett fint läge att träna bp i matchsituation
En tydlig eftersmak av bajsmacka. Men i det här laget är jag fan glad att jag inte behöver stå där nere på isen eller i båset för det lär vara 100 gånger värre än vad man själv känner just nu.mutation skrev:Den här matchen lämnar mer eftersmak än nån annan tidigare iår.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
från oskyldigt blå till?Davidsson skrev:Robban har ändrat färg. Haha!!
Skickat från någonstans
förevigtdjurgården skrev:Det måste hända någonting nu.
Kicka hela bunten. Sen kan U21-laget spela av matcherna som är kvar!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Remy Lebeau
Thomas Johansson och Jocke har dödat mitt intresse för säsongen sedan länge. Trodde vi hade lärt oss något från säsongen när vi åkte ut. Ett skämt att en spelare som Jeff ska vara våran sniper när han aldrig presterat i Sverige. En av många felvärvningar.
Far åt helvete Jocke och Thomas, tack för ingenting!
Ses i kvalet!
Far åt helvete Jocke och Thomas, tack för ingenting!
Ses i kvalet!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore