corrado_boy skrev:Det jag blir lite fundersam över.... vem är det som sagt att det ska in en spelare till i anfallet??
jag är lite sugen på en finne.....typ i samma poängproduktion som:
Toni Koivisto
Teemu Laine
annars e jag jävligt sugen på att starta en insammling för att få hit någn som:
Mikko Koivu
Niko Kapanen
corrado_boy skrev:Det jag blir lite fundersam över.... vem är det som sagt att det ska in en spelare till i anfallet??
Toni Koivisto
Teemu Laine
Mikko Koivu
Niko Kapanen
[/quot
Är du smurf02?
För det första e jag sprillans ny här inne om du nu vill veta...
sen undrar jag om du kan se skillnad på 2 namn som corrado_boy & smurf02
Toni Koivisto
Teemu Laine
Mikko Koivu
Niko Kapanen
[/quot
Är du smurf02?
För det första e jag sprillans ny här inne om du nu vill veta...
sen undrar jag om du kan se skillnad på 2 namn som corrado_boy & smurf02
Det han menar är nog att dina inlägg håller ungefär samma klass som smurf02's.
I alla dina inlägg har du tjatat om (relativt) okända finnar eller finnar som DIF inte har ekonomi för...
OT Med en stark back & en forward som kan slå sig in i 1 lr 2 kedjan bli min känsla att med en bättre start än förra säsongen så tar vi oss till slutspel
Adam Blomster skrev:
OT Med en stark back & en forward som kan slå sig in i 1 lr 2 kedjan bli min känsla att med en bättre start än förra säsongen så tar vi oss till slutspel 8)
Vill man vara possitiv inför säsongen (jag är en otroligt possitiv och framåt kille by the way) så kan man argumentera för att backbesättningen är bättre dag 1 än vad den var för ett år sedan post Lindman enter Frylén/Printz.
Man kan säga nyförvärven från i fjol vuxit in sig ytterligare i sina kostymer (Timmy P, Bäcker, Ask & Eklund)
Man skulle kunna tro att juniorerna (Larsson, Engqvist, Danielsson, Persson, Axelsson) har utvecklats ytterligare o.s.v...