Puckey skrev:
Hur mycket hade ett guld räknats om vi fyllt laget med Rajala, Sweatt, Lasch & co?
Det är något som skiljer klubbar som Djurgården och möjligtvis Brynäs från resten av bajsmackorna. Jag kommer aldrig kunna motivera hjärtat att banka lika hårt för en uppsättning legoknektar som tex ett strykjäng med äkta järnkaminer. Vi har sexton guld och det sjuttonde skall inte bärgas med köpeskräp. Det finns ingen stolthet eller själ i en klubb som Växjö tex där man knappt har en enda lokalt fostrad talang i lineupen. Själen hos klubben är viktigare än topplaceringar i min mening och det gör eventuella segrar och medaljer värdefulla på riktigt, både för föreningen och Svensk hockey som helhet.
Brynolf är ju kommundopat och bör inte räknas som någon "fin" klubb.
Är inte redigt med på vad den härliga läsningen är?
Skulle väl vara långskottet att Zacke vill "hem" o umgås med brossan elr nått så han joinar oss... känns dock inte troligt alls men hade varit sinnessjukt coolt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
captcash skrev:
Skulle väl vara långskottet att Zacke vill "hem" o umgås med brossan elr nått så han joinar oss... känns dock inte troligt alls men hade varit sinnessjukt coolt.
Aha, skulle nog säga dröm, och inte härlig läsning.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Jag är av åsikten att vi inte ska eller behöver värva mer. Men i fallet med Zacke och om vi kan knyta till oss honom med ett kontrakt över tex denna och 1-2 år till så borde vi göra det.
Det är en exakt en sådan lirare som vi behöver ha in! En som kan axla tomrummet efter Thoresen, så agera DIF! Hosta upp cashen, innan han hamnar i: "Tre drömförvärv på marknaden – agerar Skellefteå AIK?" http://blogg.folkbladet.nu/elithockeybl ... eftea-aik/
rikkard skrev:Satsa på Norman istället! 5 matcher utanför laget, bara en tidsfråga innan han får kicken. Om inte pengar finns kan vi alltid göra oss av med Jeff.
rikkard skrev:Satsa på Norman istället! 5 matcher utanför laget, bara en tidsfråga innan han får kicken. Om inte pengar finns kan vi alltid göra oss av med Jeff.