SHL: Djurgården-Örebro 15/10 2016
Re: SHL: Djurgården-Örebro 15/10 2016
Skada på Brodin också?
Stäm globe arenas!
Stäm globe arenas!
Kul att vi inte lyckas göra några mål.... aldrig.... och Brodin är väl gone-for-season nu... pissjävla match...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vad f-n är det för j-vla troll som har letat sig in!?
Stolt, men aldrig nöjd
Hultström kommer vara ovärderlig för oss i år. Det vi nu saknar är en forward av samma klass. Att Jonathan Davidsson leder poängligan i laget med 4p på 8 matcher säger mycket.
Varken Jeff eller Brodin ska spela i första-linan. Missta mig inte nu, Brodin är en riktigt bra spelare, men inte material för första-linan.
Varken Jeff eller Brodin ska spela i första-linan. Missta mig inte nu, Brodin är en riktigt bra spelare, men inte material för första-linan.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Asså, tidigare matcher har dom flesta varit katastrof, inte denna men ändå spys det galla, många här har nog inte deltagit i en lagsport och vet hur det är när det har gått tungt ett tag, men kvällens match är inte dålig från våran sida jämfört med tidigare utan tvärtom ett fall framåt, men fortsätt och spy galla över Dif, säkert samma personer som gör det som krävde säckens avgång förra året och vill ha honom tillbaka nu.
Det där är nog förmodligen bara mjukdelar. Exakt samma sak hände mig och jag klarade mig med en lårkaka modell större.mb81 skrev:Skada på Brodin också?
Stäm globe arenas!
Kämpa på Brodin!
Är det denna hockey som ska vara framtiden? Tråkhockey tycker jag och dessutom dåliga passningar, dåliga mottagningar, väldigt få heta chanser även om vi hade pucken mycket särskilt i sista.
Nä, ta tillbaka Säcken, som vi fortfarande avlönar och ta in Micke J som ngn sade till anfallsspelet.
Nä, ta tillbaka Säcken, som vi fortfarande avlönar och ta in Micke J som ngn sade till anfallsspelet.
Det var inget fel på kämpande spelare idag, men effektiviteten är brutalt sorglig.
Tellan och Hultan bäst idag. Saknade Emil rejält, må han inte missa någon mer match.
Tellan och Hultan bäst idag. Saknade Emil rejält, må han inte missa någon mer match.
Bajen har tydligen gått upp i SHL.
Så här går det när man försöka spela offensiv hockey med fel spelarmaterial. Reagerar även på att det är allt för sällan som man verkligen ser någon GÅ PÅ Mål eller driver för att ta returer. Hamnar hela tiden ute i hörnet.
Blir ju psykiskt påverkad av det här!!!
Orkar inte en kvalsäsong till. Med vår offensiv och defensiv är vi ett möjligt byte för vilket allsvenskt lag som helst.
Blir ju psykiskt påverkad av det här!!!
Orkar inte en kvalsäsong till. Med vår offensiv och defensiv är vi ett möjligt byte för vilket allsvenskt lag som helst.
Jag tycker vi är det klart bättre laget idag. Tyvärr förlorar vi för att dom har Hudacek. Att vi har en av dom svagare målvaktsduosen kan kosta oss rejält i år tyvärr.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag antar du är sarkastisk.#87 skrev:Tycker ändå vi gör en bra match över 3 perioder. Däremot är det oerhört tafatt när spelarna kommer till lägen, ett normalt lag hade gjort 3-4 mål på samma chanser.
Otroligt jävla tokdålig match - att det "ser bättre ut i 3e" är enbart pga motståndarna som kan backa hem och spela av matchen så bekvämt som det bara går.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tellan bäst? 0 målchanser, 2 mål i röven. Jo, tack.
Saknas spets framåt. Spelet i sig är det inget fel på, men som någon skrev tidigare så sätter vi inte lägena som andra lag gör mål på. Vi vinner skotten med 33-18. 0-3. Var sjätte skott sitter. Det duger inte på långa vägar.
Finns ingen större desperation eller vilja att krascha nätet. Hudacek gör det bra, men returer som går rakt ut in i banan måste det fan gå att förvalta minst en utav. Trycket finns, materialet finns men inte resultaten. Varför?
Vi är återigen det bättre laget över tre perioder.
Saknas spets framåt. Spelet i sig är det inget fel på, men som någon skrev tidigare så sätter vi inte lägena som andra lag gör mål på. Vi vinner skotten med 33-18. 0-3. Var sjätte skott sitter. Det duger inte på långa vägar.
Finns ingen större desperation eller vilja att krascha nätet. Hudacek gör det bra, men returer som går rakt ut in i banan måste det fan gå att förvalta minst en utav. Trycket finns, materialet finns men inte resultaten. Varför?
Vi är återigen det bättre laget över tre perioder.
25/4-2025
Hultsröm är princip den enda spelaren som är ett hot och skapar skottchanser on point. Samt junisarna.
Ledsen att säga det men känns inte längre modernt att ha med lirare som Ahlen och Hank, i dagens hockey. 9 poäng på 100 matcher och ingen kreativitet alls. Vi behöver snarare fart och kreativitet än denna typ av gamla brunkar-karaktärspelare.
Ledsen att säga det men känns inte längre modernt att ha med lirare som Ahlen och Hank, i dagens hockey. 9 poäng på 100 matcher och ingen kreativitet alls. Vi behöver snarare fart och kreativitet än denna typ av gamla brunkar-karaktärspelare.
Obefintlig offensiv. 2 såll till målvakter.
Aja, man får väl se ett kval på nära håll igen i alla fall. Var ju något år sen sist.
Aja, man får väl se ett kval på nära håll igen i alla fall. Var ju något år sen sist.