SHL: Djurgårdens IF - Luleå HF 13/10-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Luleå HF 13/10-2016
Va i helvete!
Hockey är fan inte naturligt.
Skulle inte du gå hem?Vikas skrev:Hockey är fan inte naturligt.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Urbom har stor roll i det här sjukt roliga slutet med ett bra jobb framför mål.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Lugn. Det här tappar vi i fjärde.
Skämt åsido kan det vara bra för moralen.
Skämt åsido kan det vara bra för moralen.
Senast redigerad av Praetori den 2016-10-13 20:25:23, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Cirith Ungol
Hockey är inte alls hälsosamt, borde finnas varningskyltar för alla med hjärtsjukdomar inför alla matcher.
Just Djurgården borde dessutom ha varningsskyltar för stroke.Cirith Ungol skrev:Hockey är inte alls hälsosamt, borde finnas varningskyltar för alla med hjärtsjukdomar inför alla matcher.
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Här kommer vändningen den här säsongen. Tro mej!! Även om vi inte tar två poäng denna match så har det här visat att vi verkligen kan KÄMPA och det, mina vänner kommer att visa sig värdefullt i fortsättningen.
Vill inte sälla mig till alla Reideborn-hatare, men karln gör mig nervös.
Ge Lundh ett blått piller. Han har svårt att få upp den.
Han är ju helt ok så här långt.mutation skrev:Vill inte sälla mig till alla Reideborn-hatare, men karln gör mig nervös.
Tycker han gjort det bättre än Tellan. Målvaktsituationen känns dock inte 100%mutation skrev:Vill inte sälla mig till alla Reideborn-hatare, men karln gör mig nervös.
Praetori skrev:Ge Lundh ett blått piller. Han har svårt att få upp den.
Kvällens

Att göra "en salo" och nästan studsa in pucken med egen handske, samt hamna ur position vid 3-2 till Luleå är inte att vara bättre än Tellan IMO.Glory1 skrev:Tycker han gjort det bättre än Tellan. Målvaktsituationen känns dock inte 100%mutation skrev:Vill inte sälla mig till alla Reideborn-hatare, men karln gör mig nervös.

Men jag är alltid lugnare när Tellan står.
Senast redigerad av mutation den 2016-10-13 20:34:44, redigerad totalt 1 gånger.
KlockrentPraetori skrev:Ge Lundh ett blått piller. Han har svårt att få upp den.