SHL: HV71 - Djurgårdens IF 8/10-2016
Re: SHL: HV71 - Djurgårdens IF 8/10-2016
Är det en Jocke Eriksson på isen som vi saknar? En riktig ledar-gestalt?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Jim Morrison
Vi saknar typ åtta tilltänkta startspelare just nu.Andspe skrev:Är det en Jocke Eriksson på isen som vi saknar? En riktig ledar-gestalt?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
5 mål på 5 matcher är inte okey!
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Misstag är okej ibland, om man bidrar någonting i offensiven. Press bidrar tyvärr inte med någonting. Absolut Nada.
Alla som är förvånade:
Vejdemo, Varakas, Ljungh, Lundh, Fällström, Possler, L.Johansson(har säkert glömt någon).
Då rubbar man inte ett av de lag som går för SM-guldet i vår. De har två förstakedjor. Vi har ingen. Vi behöver köpa/låna in en center och en back pronto. Behöver kvalitet!
Vejdemo, Varakas, Ljungh, Lundh, Fällström, Possler, L.Johansson(har säkert glömt någon).
Då rubbar man inte ett av de lag som går för SM-guldet i vår. De har två förstakedjor. Vi har ingen. Vi behöver köpa/låna in en center och en back pronto. Behöver kvalitet!
-
- Moderator
Enskilda spelare kan ha dåliga dagar och även längre perioder där spelet inte stämmer. Det är inte okej att håna/häckla/trakassera våra spelare här. Allt sådant tas bort.
Var konstruktiv och saklig i dina inlägg!
Djurgården Hockey - Moderator
Var konstruktiv och saklig i dina inlägg!
Djurgården Hockey - Moderator
I know.. Men vem ryter till? Jag menar.. det har inte sett bra ut, och gör det inte idag heller.Jim Morrison skrev:Vi saknar typ åtta tilltänkta startspelare just nu.Andspe skrev:Är det en Jocke Eriksson på isen som vi saknar? En riktig ledar-gestalt?
Vi har många som blir besvikna, men har vi någon som ställer krav och ryter? Förutom tränarna dvs..
Det jag pratar om är intern kravställning på medspelare.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
Riktigt tråkigt att de slarvat bort Press potential. De skulle lånat ut honom redan förra säsongen
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tuff start i år. Gäller att man agerar och inte låter poängen rulla iväg.
Jocke & Tjomme har ju redan konstaterat att vi inte kommer värva något.EspenK skrev:Tuff start i år. Gäller att man agerar och inte låter poängen rulla iväg.
Avdelning "nuvarande lag ska vända skeppet"
Tragiskt.
Skyller man på att alla spelarna är borta när spelarna på isen inte ens kan passa etc så vet jag ej.
Skyller man på att alla spelarna är borta när spelarna på isen inte ens kan passa etc så vet jag ej.
Senast redigerad av Morwin den 2016-10-08 16:58:56, redigerad totalt 1 gånger.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
#42 Press kan ha dåliga dagar och även längre perioder där spelet inte stämmer.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Gäller att utvärdera när man kan utvärdera. När laget är friskt dvs.Vikas skrev:Jocke & Tjomme har ju redan konstaterat att vi inte kommer värva något.EspenK skrev:Tuff start i år. Gäller att man agerar och inte låter poängen rulla iväg.
Avdelning "nuvarande lag ska vända skeppet"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Får de väldigt jobbigt för spelarna kan inte slå en pass som inte studsar eller hoppar! Konstant ger Vi bort pucken. Spelarna göt vad dom kan. Men de verkar inte kunna bättre?
Shit, kan inte matchen ta slut innan det blir pinsamt och spelarna får en rejäl moral törn.. 
Ja, massa skadade spelare osv, men tycker ändå vi viker ner oss lite lätt i många situationer... dock kanske inte konstigt när varenda kotte i hela pajas-arenan vet att matchen är avgjord.
Bleh, bort, ny match asap tack (dock helst ej innan vi får tillbaka typ 5 pers)...

Ja, massa skadade spelare osv, men tycker ändå vi viker ner oss lite lätt i många situationer... dock kanske inte konstigt när varenda kotte i hela pajas-arenan vet att matchen är avgjord.
Bleh, bort, ny match asap tack (dock helst ej innan vi får tillbaka typ 5 pers)...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).