SHL: Djurgårdens IF - Skellefteå AIK 6/10-2016
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: SHL: Djurgårdens IF - Skellefteå AIK 6/10-2016
Det kan bli väldigt jobbigt om vi förlorar den här för HV borta på lördag vinner vi inte.
Snälla tre poäng nu.
Snälla tre poäng nu.
Avskaffa tre mot tre.
Är det någon match vi har möjlighet att vinna på de kommande matcherna så är det den här då SAIK har typ lika många skadade som vi.
De har dessutom 1-11 i målskillnad på de senaste matcherna, så vi bryter nog den dåliga trenden som vanligt.
De har dessutom 1-11 i målskillnad på de senaste matcherna, så vi bryter nog den dåliga trenden som vanligt.
7000 sålda so far va? Hade vi kört på Hovet istället så hade det nästan blivit fullsatt ikväll! 
Här blir det så jävla mycket stryk att det inte finns på kartan, SAIK är pissed off pga alla skitresultat, vi är skiträdda att förlora igen och dra vidare på vår dåliga trend... det avgör!
0-11, allt bättre är det anser jag som ett enormt fall framåt!
/surgubben

Här blir det så jävla mycket stryk att det inte finns på kartan, SAIK är pissed off pga alla skitresultat, vi är skiträdda att förlora igen och dra vidare på vår dåliga trend... det avgör!
/surgubben
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Tror det blir vinst idag!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF vs SAIK
3-4 (OT)
Vi tar i varje fall en poäng i ett ödsligt ekande och tråkigt Globen.
3-4 (OT)
Vi tar i varje fall en poäng i ett ödsligt ekande och tråkigt Globen.
Ja varför kör man denna match på Globen, är Hovet upptaget för något annat?captcash skrev:7000 sålda so far va? Hade vi kört på Hovet istället så hade det nästan blivit fullsatt ikväll!
/surgubben
Gissar att det hade varit lättare att fyllt Globen en helgdag. Lättare för oss utomsocknes Djurgårdare att ta sig till match om man inte jobbar.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
SHL: Djurgårdens IF - Skellefteå AIK 6/10-2016
Joakim Lindström tillbaka till kvällens match. Och han är (tyvärr) tillräckligt bra för att göra skillnad.Vikas skrev:Är det någon match vi har möjlighet att vinna på de kommande matcherna så är det den här då SAIK har typ lika många skadade som vi.
- Think if...
- Kontakt:
Globen är hurusom sämre än en förlust mot vad som... framtiden ser inte ljus ut
Using Tapatalk
Ja, då man inte sett någon artikel eller så om "Nu fyller vi Globen" eller "Snart fullsatt, skynda!" så kan man väl anta att det blir rätt öde där idag... fan 9000 pers på Globen känns ju som när det är 4000 på Hovet.. det är för mkt breda trappor o öppna ytor o skit på Globen för att det ska se o kännas fullt.. Hovet kommer man undan med typ 5-6k och det kan kännas OK:ish iallafall, Golfbollen måste ju vara typ 12500 för att nå samma känsla! :/Think if... skrev:Globen är hurusom sämre än en förlust mot vad som... framtiden ser inte ljus ut
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kan inte Sandberg eller Jonsson-Fjällby flyttas upp istället för att vi ska dras med Falk som center?
- minalman
Äntligen hockey!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Årets säkraste vinst! 3-1
På Cmore sa de precis att Ikonen är uppsatt som extraforward. Står inget om det i laguppställningen på sidan men det är ju positivt om det stämmer iafSkidlöparn skrev:Årets säkraste vinst! 3-1

- minalman
Det är hundra meter kö till entré 2 och ingen till entré 4. Hur dumma är bönderna egentligen....
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)