johan_80 skrev:tillbaka med säcken för fan det här funkar inte...
Då skulle vi också behöva ha tillbaka Hultström, Högström, Holm, Sörensen, Alvarez, Thoresen, Englund mfl.
Rom byggdes inte på en dag men vi är oroväckande tama och rent ut sagt kassa på det mesta så här långt.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Nja, det håller jag inte med om, Säcken om ngn har väl visat att han kan rätta sig efter materialet. Upp till den nye att visa det också, som det ser ut nu kommer vi att komma väldigt långt bak i år.
Alla spelmålen vi hade under försäsongen är helt borta just nu. Och jag vet inte om det är forwardssidan som underpresterar mest eller om det är backsidan. För just nu får vi inte något uppställt anfallspel.
Rocky3000 skrev:Fy fan vad jag skäms! Först KHK och nu det här?! Vad i helvete är det som händer?
Ja torsk borta mot Frölunda. Det har ju aldrig hänt senaste 10 åren.
Fast det var lite mer än torsk, det var ju en ren våldtäkt och det var bara pga Fisklunda's oskärpa i avsluten som vi inte fick krypa hem med 8 mål i baken! :/
Det är ju ok att förlora borta lite då och då, men måste ju ändå finnas tendeser till spel och vilja. Denna match kändes mer som spelarna ville av isen så fort som möjligt för att slippa vara inne på fler baklängesmål... Var fan inte mkt ljusglimtar man såg, om ens nån...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Rocky3000 skrev:Fy fan vad jag skäms! Först KHK och nu det här?! Vad i helvete är det som händer?
Fast det var lite mer än torsk, det var ju en ren våldtäkt och det var bara pga Fisklunda's oskärpa i avsluten som vi inte fick krypa hem med 8 mål i baken! :/
Det är ju ok att förlora borta lite då och då, men måste ju ändå finnas tendeser till spel och vilja. Denna match kändes mer som spelarna ville av isen så fort som möjligt för att slippa vara inne på fler baklängesmål... Var fan inte mkt ljusglimtar man såg, om ens nån...
Vi vinner tre raka nu.
Oh jag vill så gärna tro på dig! Please make it be true!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).