SHL: Frölunda HC - Djurgårdens IF 2/10-2016
Re: SHL: Frölunda HC - Djurgårdens IF 2/10-2016
Så fort det blir en närkamp så känns vi mycket klenare. Har vi vunnit en enda närkamp ikväll?
"Fler FW ska dela på ansvaret. Fler backar ska dela på ansvaret" - Jocke när han väljer att inte ersätta Hultan och ThoreVikas skrev:Hahahahaha.
Måste vara den absolut sämsta förstalina vi någonsin haft. Hur fan tänkte de med lagbygget?

Problemet verkar vara att en del spelare inte gör vad de skall i diverse olika situationer och det ställer resten av laget både i anfall och försvar.Ohddan skrev:De verkar inte ha en aning om vem fan som ska göra vad på isen.
Sent from my D6503 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Japp. Trist att redan i omgång 4 behöva konstatera att det är en överlevnadssäsong.
Är lite konstigt dock, många av de här spelarna har faktiskt varit ganska hyfsade förut.
Aja, de lär väl bli bra igen när de går till ett annat lag nästa år.
Är lite konstigt dock, många av de här spelarna har faktiskt varit ganska hyfsade förut.
Aja, de lär väl bli bra igen när de går till ett annat lag nästa år.
Förstår inte varför man inte flyttar upp Linus Johansson? Ska det dröja till 45e omgången? Han är den bästa spelaren vi har just nu.
Sådär ja!
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
Nån mer kan du väl säga?B.I.B.A skrev:Ridderwall är en av få spelare jag gillar i vårt lag.
Told ya!B.I.B.A skrev:Ridderwall är en av få spelare jag gillar i vårt lag.
Sjukt oförtjänt dock!
Avgå Jocke.
Jag gillar även Markus Ljungh och bröderna Davidsson!mb81 skrev:Nån mer kan du väl säga?B.I.B.A skrev:Ridderwall är en av få spelare jag gillar i vårt lag.
Avgå Jocke.
- Lee Harvey Oswald
Så sjukt rättvist, vi har verkligen tjänat ihop till det där, nu rasar Frölunda ihop ska ni se...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det är så DIF fungerar.Lee Harvey Oswald skrev:Så sjukt rättvist, vi har verkligen tjänat ihop till det där, nu rasar Frölunda ihop ska ni se...
Victory is sweetest when you've known defeat.
En väldigt dålig hockeymatch tycker jag. Inget tempo alls.
Inte för Ridderwall. För oss som lag, ja! men inte för Ridderwall. Alla står i princip stilla på isen, Frölundas spelare inkluderade. Han plockar in, skapar ytor, får en wallning och gör mål.B.I.B.A skrev:Told ya!B.I.B.A skrev:Ridderwall är en av få spelare jag gillar i vårt lag.
Sjukt oförtjänt dock!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag blir glad om vi tar en pinne ikväll.
Avskaffa tre mot tre.
Jag håller med. Jag var seriös när jag sa att jag gillar Calle.Andspe skrev:Inte för Ridderwall. För oss som lag, ja! men inte för Ridderwall. Alla står i princip stilla på isen, Frölundas spelare inkluderade. Han plockar in, skapar ytor, får en wallning och gör mål.B.I.B.A skrev:Told ya!B.I.B.A skrev:Ridderwall är en av få spelare jag gillar i vårt lag.
Sjukt oförtjänt dock!
Avgå Jocke.