Kan säga så mycket som att, om Otto kommer igång på riktigt jävla allvar, ja då har vi Elitseriens bästa center.stolpskott skrev:- Jag har alltid höga förväntningar på mig själv. Jag har jobbat hårt under sommaren för att kunna producera mer poäng och bidra så mycket som möjligt till laget, det är det viktigaste, avslutar Kristofer.
Riktigt bra att Otto är taggad till hundra!
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sjunger avgå Johnny...
...
Aftonbladet plus skrev för ett tag sen att DIF letar efter en forward.
Lägger in hela stycket.
Sportbladets kommentar:
Djurgården kommer från Sveriges huvudstad, men laget lever ändå bara med nästan strax över vattenlinjen.
Laget kan inte - trots dragkraften av Stockholm - locka till sig några etablerade spelare längre. Ekonomin är begränsad. Klubben försöker utveckla egna spelare och gör det med den äran, men kan den modellen verkligen hålla år efter år? Djurgården lever farligt och får - som vanligt - hoppas på en bra start och stolpen in. Klubben letar fortfarande efter en forward och har krokar ute.
Det övriga är ganska hårt att läsa, men jag struntar i vad Aftonbladet skriver, vi ska visa dom!!
Lägger in hela stycket.
Sportbladets kommentar:
Djurgården kommer från Sveriges huvudstad, men laget lever ändå bara med nästan strax över vattenlinjen.
Laget kan inte - trots dragkraften av Stockholm - locka till sig några etablerade spelare längre. Ekonomin är begränsad. Klubben försöker utveckla egna spelare och gör det med den äran, men kan den modellen verkligen hålla år efter år? Djurgården lever farligt och får - som vanligt - hoppas på en bra start och stolpen in. Klubben letar fortfarande efter en forward och har krokar ute.
Det övriga är ganska hårt att läsa, men jag struntar i vad Aftonbladet skriver, vi ska visa dom!!
-
...
En och annan tidning har påstått det. Men vad jag vet så har han inte skrivit på för något annat lag. Det ryktas dock att han är påväg till Ryska Khimik, något som nämnts på forumet innan.Höken skrev:Är det nu officielt att Ekman har nobbat oss? Skulle gärna vilja få länk till detta! Och skulle inte vilja att någon drar några dumma slutsatser redan nu...om detta inte stämmer förstås.
Då är det alltså inte klart?
"Varthän kosan styr inför den kommande säsongen är inte klart ännu" - Då är det alltså inte klart ännu vare sig med ryska klubben eller DIF? 

Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Ekman är klar för russia. Han åker på fredag. Vill inte avslöja källan men jag lovar. Trivs han inte så har han en klausul som säger att han får komma hem till Dif runt jul. Han var i stort sett klar för Dif men sen dubbla det ryska laget budet. Finns inte en chans för Dif att konkurrera med 14 miljoner. Ryssarna är på Tjärna med...