SHL: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/9-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/9-2016
Idag är det i alla fall inte Adams fel, ett gäng kärringar på isen som har lika mycket självförtroende som en sten som skall simma.
En sak att torska då man gör sitt bästa, men detta är tamefan den värsta skitprestation jag sett.
Nåja, tur att man själv alltid har valet att låta bli att titta.
En sak att torska då man gör sitt bästa, men detta är tamefan den värsta skitprestation jag sett.
Nåja, tur att man själv alltid har valet att låta bli att titta.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Kan någon hämta tillbaka Särkijärvi? Han vet åtminstone vad försvar innebär. Att ropa på avgångar är ju överlag något man ska vänta med, men såna här insatser väcker en del frågor. Spelar ingen roll att vi har några tunga skador, för det ska inte, oavsett om vi mönstrar vårt J-18 lag, se ut så här hemma mot Karlskrona.
Spelarnas prestation är en hån mot alla stackare som besöker Hovet idag. Djurgården borde ge pengarna tillbaka till dessa stackare, det vore inte mer än rätt.
Blir CL resten av kvällen. Risken är överhängande att datorn slängs i golvet annars så som det ser ut.
Spelarnas prestation är en hån mot alla stackare som besöker Hovet idag. Djurgården borde ge pengarna tillbaka till dessa stackare, det vore inte mer än rätt.
Blir CL resten av kvällen. Risken är överhängande att datorn slängs i golvet annars så som det ser ut.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här ser ut som säsongen när vi åkte ut.
Avskaffa tre mot tre.
Bröderna Davidsson är de enda som håller någon form av nivå. Visste inte att både Brodin och Ljungh hade en så låg lägstanivå! När inte ens de levererar är det något snett... Resten ser det inte bra ut för. Eller Linus ser ändå okej ut.
Lite synd om Adam ändå. Inte den roligaste första matchen för säsongen.
Blir inte irriterad för målen, utanför orsakerna till de senaste målen. De har slutat jobba. Inte klanteri, utan slutar jobba. Gör man hål i båten så får man fan i mig ro!
Lite synd om Adam ändå. Inte den roligaste första matchen för säsongen.
Blir inte irriterad för målen, utanför orsakerna till de senaste målen. De har slutat jobba. Inte klanteri, utan slutar jobba. Gör man hål i båten så får man fan i mig ro!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
....................................
Det finns ingen ursäkt för denna (raderad) typ av kommentarer. En varning får du. Nästa gång är du inte längre välkommen. /Mod
Det finns ingen ursäkt för denna (raderad) typ av kommentarer. En varning får du. Nästa gång är du inte längre välkommen. /Mod
Kan väl knappast klandra Adam att resten av laget öppnat rövhålen på vid gavel.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
När en målvakt som släpper in 4 puckar på en period är vår bästa spelare säger det en hel del om övriga i det här korplaget.
Vad händer?
Vad händer?

Kousa och Varakas har varit bedrövliga så här långt. De hänger inte med i tempot alls i någon av matcherna. Kanske släpper en bit in i säsongen men jag är riktigt besviken på lirare som jag hade betydligt större förhoppningar om. Emil Johansson och AOM är de enda på backsidan som ens kommer i närheten av godkänt ikväll men backarna är bara en liten del i hur rikskass vi spelar ikväll.Edin skrev:Kousa lyckas sticka ut med sin uselhet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Doyle
Finns bara en sak att göra... De som vill spela o offra hjärta o kämpa behåller tröjan på. De som inte vill offra en hörntand tar av sig DIF-tröjan o duschar. Vill inte se en spelara som inte ger 1000% i sista perioden. Faaan så usla vi varit 

Store starke urbom lyckades slå av klubban mot sargen efter 0-4. Något positivt att ta med sig. Ruggit beige hela matchen men klubban lyckades han ha av i alla fall.
Född till sportchef.
Ingen skuld på Reideborn. Dålig retur på tredje målet, men annars har han ju inte fått någon hjälp över huvud taget. Anfallsspelet fungerar inte, försvarsspelet fungerar inte, ingenting fungerar. Vet i f-n när jag började följa hockey, nån gång mitten på 80-talet, jag har nog aldrig sett en sämre period någonsin. Detta tar alla pris. Inte ens Leksand spelar så här kass.
Målvaktsbyte och så vill jag se alla köra det hårdaste någonsin i sista perioden, annars kan vi lägga ner säsongen helt och hållet redan nu. Målvaktsbytet enbart på grund av att möjligtvis höja laget och inte ge Adam än sämre självförtroende än vad laget redan sett till att han har för kvällen.
Målvaktsbyte och så vill jag se alla köra det hårdaste någonsin i sista perioden, annars kan vi lägga ner säsongen helt och hållet redan nu. Målvaktsbytet enbart på grund av att möjligtvis höja laget och inte ge Adam än sämre självförtroende än vad laget redan sett till att han har för kvällen.
Hässelbys flicklag födda 2008 spelade i pausen mellan första och andra perioden. Kanske är något att mönstra i tredje? Kan ju omöjligt bli sämre en hur spelet såg ut i andra..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Man kanske skulle ta en paus från det här? Jag vill gå till Hovet och se mitt Djurgårn spela som järnkaminer. Det här är inte Djurgårn för mig.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det knakar i fogarna......
Har vi köpt grisen i Säcken?
Har vi köpt grisen i Säcken?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag vågar påstå att jag minns ett par insatser som varit ännu sämre. Det finns till och med en del halva försök till bortkrökade derbyförluster som varit snäppet sämre än denna match.daaviid skrev:Anfallsspelet fungerar inte, försvarsspelet fungerar inte, ingenting fungerar. Vet i f-n när jag började följa hockey, nån gång mitten på 80-talet, jag har nog aldrig sett en sämre period någonsin. Detta tar alla pris. Inte ens Leksand spelar så här kass.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.