Torsken mot Malmö gick ju att snacka bort med något i stil med att Malmö kanske är betydligt bättre denna säsong. Det här däremot... Det är ju inte bara det att vi torskar mot Karlskrona hemma (igen), vi blir utspelade. Vi skapar ingenting. Det är pinsamt, och jag är otroligt glad över att jag slipper uppleva misären på Hovet. Lider med er som är där som behöver se detta loja och totalt värdelösa lag spela.
Blir en utmaning att sälja biljetter framöver. Det här vill jag inte ens se om jag får betalt. 4-0 hemma mot ett av de sämsta lagen vi har. Skäms på er.
Vi behöver ett alternativ till nuvarande spelmodell att växla över till när det är skit i maskineriet som i kväll. Kan vi inte få upp tempot och blir sönderlästa och utstyrda så måste det finnas ett enklare rakare ryggradsspel som vi kan falla tillbaka på. Vissa matcher har vi inte material eller tempo för den hockey som ledningen vill spela och då är vi sämst.
Plocka ut Adam nu och sätt in någon annan. Han skall inte behöva stå för allt när resten av laget spelar som dasslock.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.