SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 22/9-2016
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 22/9-2016
Kul att sekretariatet körde slutsignalen när det var tre sek kvar av perren.
Sent from my D6503 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Betydligt bättre sista 5 minutrarna, innan dess var det riktigt skakigt.
Sen vet jag inte vad jag tycker om att vi bara spelar av PP:et sista 30. Varför åker vi bara och väntar på paus i PP?
Sen vet jag inte vad jag tycker om att vi bara spelar av PP:et sista 30. Varför åker vi bara och väntar på paus i PP?
Press spelar hela pp, Dif måste ha trott att det var Erik Karlsson och inte press 

Absolut, men tror inte det håller. Kousa, Johansson och Varakas bör ju gå före kan jag tycka. Och Press som spelade i förstauppställningenmb81 skrev:Tänkte också på det. Han har iofs producerat en del på försäsongen.Glory1 skrev:Öh AOM pp-back?
Ja verkligen. Kanske bara för det var så lite tid kvar.Glory1 skrev:Absolut, men tror inte det håller. Kousa, Johansson och Varakas bör ju gå före kan jag tycka. Och Press som spelade i förstauppställningenmb81 skrev:Tänkte också på det. Han har iofs producerat en del på försäsongen.Glory1 skrev:Öh AOM pp-back?
Detta är ingen sågning utav Press, men varför varför envisas man med att låta honom ta skott? Han träffar mål typ en gång utav femton skott. Ta någon back som prickar målet, det behöver inte vara hårt bara det går på mål och ställer till med problem. Fattar inget.

Tycker JT såg riktigt bra ut i den första perioden
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Robin Press är lika feltajmad och plufsig som förra säsongen, i precis allt han gör.
Spela fult
För att han har potentialen att utvecklas åt det hållet? Man måste ju låta spelarna få förtroendet under match.daaviid skrev:Detta är ingen sågning utav Press, men varför varför envisas man med att låta honom ta skott? Han träffar mål typ en gång utav femton skott. Ta någon back som prickar målet, det behöver inte vara hårt bara det går på mål och ställer till med problem. Fattar inget.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Press är den som har klart högst potential att vara första pp-back. Klart han ska få chanser där.Praetori skrev:För att han har potentialen att utvecklas åt det hållet? Man måste ju låta spelarna få förtroendet under match.daaviid skrev:Detta är ingen sågning utav Press, men varför varför envisas man med att låta honom ta skott? Han träffar mål typ en gång utav femton skott. Ta någon back som prickar målet, det behöver inte vara hårt bara det går på mål och ställer till med problem. Fattar inget.
-
Har ni en buss på plats? Ni syns inte och ni hörs inte. Ta del av lite hockeykultur ni istället för ert civilklädda pajaseri. Såg jag en fotbollströja där? Klart det är bekvämare med tischor.
Oavsett detta är ni såklart bättre i första och vinner säkert. Sist vi såg L. Johansson åkte han ut med en handske framför ansiktet efter 0-6 i baken och slut på säsongen - förstår att han är taggad. Lycka till nu kära kavajsupportrar.
Oavsett detta är ni såklart bättre i första och vinner säkert. Sist vi såg L. Johansson åkte han ut med en handske framför ansiktet efter 0-6 i baken och slut på säsongen - förstår att han är taggad. Lycka till nu kära kavajsupportrar.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Oj oj, här var det bittert Dave.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok Dave.Davemaster skrev:Har ni en buss på plats? Ni syns inte och ni hörs inte. Ta del av lite hockeykultur ni istället för ert civilklädda pajaseri. Såg jag en fotbollströja där? Klart det är bekvämare med tischor.
Född till sportchef.
Grejen med Djurgården är att man kan ha både fotbollströja och hockeytröja då vi är den ända klubben som har lag i Sveriges två största sporter, fotboll och hockey.Davemaster skrev:Har ni en buss på plats? Ni syns inte och ni hörs inte. Ta del av lite hockeykultur ni istället för ert civilklädda pajaseri. Såg jag en fotbollströja där? Klart det är bekvämare med tischor.
För er del förståe jag att ni inte kan det, grönt, vitt och blått skär sig en del.
-
Haha inte så farligt bitter. För oss är det overkligt att vara tillbaka. Men visst, hade gärna haft ledningen om man säger så..