Challe spottar på oss igen
- Jack Daniel
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför då? Förklara lugnt och sansat varför Challe ska få veta att han lever när han återvänder till Hovet/Globen till hösten/vintern och varför han skall få det hett om öronen.Emil svelander skrev:Challe ska få veta att han lever när han återvänder till Hovet/Globen till hösten/vintern. Han skall få det hett om öronen.
Den enda gången det är drag är när JK storsatsar så vi får väl i sådana fall hoppas att Timrå kommer på besök då!

- Emil Svelander
Skall försöka ta detta lungt, även om det är jäkligt svårt. Jag, liksom många andra är otroligt trötta på dej och dina inlägg. Vad än folk skriver, så är du där och hackar, du redigerar andras inlägg och framför allt, du ändrar åsikt varje gång du skriver. Lägg ner!Bautabröl skrev:Varför då? Förklara lugnt och sansat varför Challe ska få veta att han lever när han återvänder till Hovet/Globen till hösten/vintern och varför han skall få det hett om öronen.Emil svelander skrev:Challe ska få veta att han lever när han återvänder till Hovet/Globen till hösten/vintern. Han skall få det hett om öronen.
Den enda gången det är drag är när JK storsatsar så vi får väl i sådana fall hoppas att Timrå kommer på besök då!
Varför Challe skall få sig ett hett mottagande är väl svaret ganska enkelt på, han har svinat sig mot DIF.
Sen att du säger att det är drag en gång om året visar bara hur okunnig du är.
Sjunger avgå Johnny...
1. ...hackar, du redigerar andras inläggEmil svelander skrev:Skall försöka ta detta lungt, även om det är jäkligt svårt. Jag, liksom många andra är otroligt trötta på dej och dina inlägg. Vad än folk skriver, så är du där och hackar, du redigerar andras inlägg och framför allt, du ändrar åsikt varje gång du skriver. Lägg ner!
Varför Challe skall få sig ett hett mottagande är väl svaret ganska enkelt på, han har svinat mot DIF.
Det här är väl inte ett forum för tolvåringar? Skriver man som en kratta så bör väl detta påpekas? Man kan väl bemöda sig med att skriva korrekt svenska och använda de stavningsregler som finns?

2. ...du ändrar åsikt varje gång du skriver
Överdriv inte nu! Det är knappast seriöst

3. ...han har svinat mot DIF!
Att påtala att det inte är drag kring hockeyn i Stockholm är väl inget nytt? Detta med att han bytt arbetsgivare är något som händer i alla branscher. När han drog till Schweiz var det väl ingen som gnällde vad jag kommer ihåg

- Emil Svelander
Har jag sagt att han svinat sig genom det senaste uttalandet?Bautabröl skrev:1. ...hackar, du redigerar andras inläggEmil svelander skrev:Skall försöka ta detta lungt, även om det är jäkligt svårt. Jag, liksom många andra är otroligt trötta på dej och dina inlägg. Vad än folk skriver, så är du där och hackar, du redigerar andras inlägg och framför allt, du ändrar åsikt varje gång du skriver. Lägg ner!
Varför Challe skall få sig ett hett mottagande är väl svaret ganska enkelt på, han har svinat mot DIF.
Det här är väl inte ett forum för tolvåringar? Skriver man som en kratta så bör väl detta påpekas? Man kan väl bemöda sig med att skriva korrekt svenska och använda de stavningsregler som finns?![]()
2. ...du ändrar åsikt varje gång du skriver
Överdriv inte nu! Det är knappast seriöst![]()
3. ...han har svinat mot DIF!
Att påtala att det inte är drag kring hockeyn i Stockholm är väl inget nytt? Detta med att han bytt arbetsgivare är något som händer i alla branscher. När han drog till Schweiz var det väl ingen som gnällde vad jag kommer ihåg
Sjunger avgå Johnny...
Tja, om man tycker att det är drag när sittplatspubliken klappar i händerna på uppmaning av klacken, så OK, det är din åsikt.Emil svelander skrev:Sen att du säger att det är drag en gång om året visar bara hur okunnig du är.
Inget ont om Klacken, dom gör sitt, men när dom inte får något stöd, så är det inte mycket mer som de kan göra?
- Emil Svelander
- Necrodamus
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jepp, men knappast för att du försöker ryta till, utan för att jag har tröttnat på de tafatta försöken att "sätta dit mig"! Capisce!Necrodamus skrev:SLUTA NU FÖR FAN med era löjliga munhuggningar, sånt sköts via P.M som står för "Personal Message" och inte i tråden som f.ö handlar om Charles "Challe" Berglund och inget annat. Tydligt nog?

Emil svelander skrev:Challe ska få veta att han lever när han återvänder till Hovet/Globen till hösten/vintern. Han skall få det hett om öronen.
Challe har en del att jämföra med! Jag håller med challe angående stödet och publiken! Under 80-90 talet då var det drag på läktarna! Gamla apberget & ståplats på Hovet! Bortaresor till Södertälje och västerås! Vilket drag! Idag känns hockey lika häftigt som sur mjölk! Förut var hockey champagne! Tacka Åke Bergdahl och hans anhang för detta! plus att aik lämnade Es!
vilka lirare vi hadde då!
Roffe Ridderwall,Thomas Eriksson,Kalle Lilja,Håkan Södergren,TommyMörth,
Bo Berglund,Kenta Nilsson,Anders Johnson,Micke Thelvén etc! Grabbar med hjärta och riktiga profiler!
Senast redigerad av TomyMörth den 2007-08-09 14:56:40, redigerad totalt 1 gånger.