stolpskott skrev:Jaa, TonyMörth! Du tycker om Marre, han tycker inte om någon av oss. Kommer du inte ihåg "Jag trodde fansen skulle vara mycket bättre i Stockholm"
Alla kan väl hålla med om att under lockout säsongen så ställde inte fansen upp direkt....
Det fanns ju en liten klack på globen upp till 10 år ca 25 personer! Men om man vill ha en lirare & profil skall man absolut kontakta "Marre" och spelare kan förändras med attityd och allt! Linkan ansågs precis som "marre" för flera säsonger! Att fråga honom skadar inte! sen skall man inte tro allting Aftonbladet skriver! Aftonbladet är inte den bäst källan!
Hoppas DIF ledning försöker att få hit honom.....han skulle garanterat platsa i andra femman Marre.Ottosson & Anger
då blir det åka av!
Jaa, han är ingen ungdom längre. Så det borde han lärt sig under hela sin karriär.
Ja du har säkert rätt! Aftonbladet ljög om denna artikel.
stolpskott skrev:Jaa, TonyMörth! Du tycker om Marre, han tycker inte om någon av oss. Kommer du inte ihåg "Jag trodde fansen skulle vara mycket bättre i Stockholm"
Alla kan väl hålla med om att under lockout säsongen så ställde inte fansen upp direkt....
Det fanns ju en liten klack på globen upp till 10 år ca 25 personer! Men om man vill ha en lirare & profil skall man absolut kontakta "Marre" och spelare kan förändras med attityd och allt! Linkan ansågs precis som "marre" för flera säsonger! Att fråga honom skadar inte! sen skall man inte tro allting Aftonbladet skriver! Aftonbladet är inte den bäst källan!
Hoppas DIF ledning försöker att få hit honom.....han skulle garanterat platsa i andra femman Marre.Ottosson & Anger
då blir det åka av!
– Jag hade svårt att motivera mig i Djurgården. Jag kommer avsluta karriären i NHL, säger Czerkawski.
Du har rätt att Aftonbladet och Expressen inte är allt för förtroeningivande när det kommer till sanningar, men just detta är sant.
Marre var inte motiverad att spela i DIF. Varför? Det kan man alltid spekulera i, men jag tror inte han är motiverad att spela något mer här.
Dessutom tycker jag det känns jäkligt konstigt att vi diskuterar namn som egentligen inte är intressant, vi borde diskutera spelare som har en bra chans att komma in i truppen.
Vi kan inte, som Djurgårdens tränare Tomas Montén sade, gå från punkt A till E direkt, vi måste ta det steg för steg, och att försöka värva sådana dyra klasspelare är att ta ett allt för stort steg just nu, om inte det inte inträffar ett mirakel...
Obegripligt hur dumma idioter som får skriva krönikor på SvenskaFans.
I den här artikeln tippar han brynäs som 5:a och säger att Boork införde 1-3-1 systemet i Djurgården.
Jag tycker det känns ganska positivt inför nästa säsong. Jag är speciellt sugen på att se vad Dick Axelsson kan utföra på plan.
Sedan hoppas man ju på att Linkan kan göra en repris ala 06/07
Örebroarn skrev:Obegripligt hur dumma idioter som får skriva krönikor på SvenskaFans.
I den här artikeln tippar han brynäs som 5:a och säger att Boork införde 1-3-1 systemet i Djurgården.
Är man oförmögen till ett intellektuellt och analytiskt arbete bara för att man inte känner till en detalj inom hockeyhistorien, eller hur definierar du dum och idiot?
Örebroarn skrev:Obegripligt hur dumma idioter som får skriva krönikor på SvenskaFans.
Är man oförmögen till ett intellektuellt och analytiskt arbete bara för att man inte känner till en detalj inom hockeyhistorien, eller hur definierar du dum och idiot?
Han ansågs till att vara ett hett framtids löfte, sen dess har det gått tungt fullt med skador osv. Men bra defensiv, iaf vad jag hört. Säker på att det är just han.
- Jag har alltid höga förväntningar på mig själv. Jag har jobbat hårt under sommaren för att kunna producera mer poäng och bidra så mycket som möjligt till laget, det är det viktigaste, avslutar Kristofer.