För att det är försäsong och vi roterar på spelare?ALLTID DIF skrev:Ikonen spelade inte mot Brynäs Varför ?
Även Urbom / Falk
Skadetråden
Re: Skadetråden
Asså på riktigt ska fällström spela ngt lixom är han så jävla skadad i år igen elr vill dom matcha in han i serien sen för att ha han hel där ???!!!
Varför är inte Kousa med? Inte registrerad för CHL?
-
YesJimpen skrev:Varför är inte Kousa med? Inte registrerad för CHL?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bryt fällströms kontrakt och köp mera puckar till laget för pengarna, lär ju endå inte va mycket
Kan vi vänta en bit in i säsongen innan vi dömer ut honom helt. Jocke har sagt att han ska matchas in försiktigt.DIFtomppa skrev:Bryt fällströms kontrakt och köp mera puckar till laget för pengarna, lär ju endå inte va mycket
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Finns heller ingen som helst anledning att stressa fram till match direkt efter ett ryggskott. Bättre att "spara" på honom tills serien är igång.mb81 skrev:Kan vi vänta en bit in i säsongen innan vi dömer ut honom helt. Jocke har sagt att han ska matchas in försiktigt.DIFtomppa skrev:Bryt fällströms kontrakt och köp mera puckar till laget för pengarna, lär ju endå inte va mycket
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ALLTID DIF
Jimpen skrev:Varför är inte Kousa med? Inte registrerad för CHL?
Sjukt han behöver ju matcher i benen !!!!
- ALLTID DIF
Att han inte ens är på Is är det värkligen bara ryggen eller mörkas något ????Splitzen skrev:Asså på riktigt ska fällström spela ngt lixom är han så jävla skadad i år igen elr vill dom matcha in han i serien sen för att ha han hel där ???!!!
-
Fick fällström någon istid igår eller fick han bara sitta på bänken?
Han var väl inte ens med igår? Iaf inte på laguppställningen.Benjamin L. Willard skrev:Fick fällström någon istid igår eller fick han bara sitta på bänken?
Han var hemma och tränade fys, det vill säga inte ens på is.ciirree skrev:Han var väl inte ens med igår? Iaf inte på laguppställningen.Benjamin L. Willard skrev:Fick fällström någon istid igår eller fick han bara sitta på bänken?
"14. Alexander Fällström (tränar fys)" - DIFHockey.se
Ganska meningslöst att träna ensam på is om resten av laget är i Frankrike.sPTNC skrev:Han var hemma och tränade fys, det vill säga inte ens på is.ciirree skrev:Han var väl inte ens med igår? Iaf inte på laguppställningen.Benjamin L. Willard skrev:Fick fällström någon istid igår eller fick han bara sitta på bänken?
Avgå Jocke.
Fast alla andra som är skadefria "tränar eller ska börja träna på is" om man ser till vad DIF skriver. Så Fällis är nog tyvärr inte nära att ens träna på is med andra ord med tanke på att han tränar "fys". Och hade jag varit Fällis hade jag nog tränat på isen så mycket det gått om jag hade kunnat för att försöka hänga med de andra.B.I.B.A skrev:Ganska meningslöst att träna ensam på is om resten av laget är i Frankrike.sPTNC skrev:Han var hemma och tränade fys, det vill säga inte ens på is.ciirree skrev:Han var väl inte ens med igår? Iaf inte på laguppställningen.Benjamin L. Willard skrev:Fick fällström någon istid igår eller fick han bara sitta på bänken?
Kopierat från DIFHockey:
"Saknas:
14. Alexander Fällström (tränar fys), 18. Juuso Ikonen (tränar på is), 48. Mikko Kousa (ej registrerad för CHL-spel), 51. Mikael Ahlén(går för fullt på is nästa vecka), 91. Daniel Bernhardt (går för fullt på is nästa vecka)"
-
Ok sorry, trodde han var med som extra forward.