skapa ett nytt konto? behövs ju inte ens en email.. ditt login kan ju bara babalul@bobbo.babaBigJ skrev:Det går inte att se gratis via magine, man måste uppgradera säger den när man trycker på hockeyn...
CHL: HC Davos - Djurgårdens IF 2/9 2016
Re: CHL: HC Davos - Djurgårdens IF 2/9 2016
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vi ser helt tagna på sängen ut första 10 minuterna.
Jupp, den kommentaren landade "klockrent"...Vikas skrev:Vi ser helt tagna på sängen ut första 10 minuterna.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Går inte de helr står bara uppgraderacaptcash skrev:skapa ett nytt konto? behövs ju inte ens en email.. ditt login kan ju bara babalul@bobbo.babaBigJ skrev:Det går inte att se gratis via magine, man måste uppgradera säger den när man trycker på hockeyn...
Åhfan... jag pejjar ju för det ... men innan har man kunnat köra gratis 7dagar o få eurosport... de har väl ändrat då!Splitzen skrev:Går inte de helr står bara uppgraderacaptcash skrev:skapa ett nytt konto? behövs ju inte ens en email.. ditt login kan ju bara babalul@bobbo.babaBigJ skrev:Det går inte att se gratis via magine, man måste uppgradera säger den när man trycker på hockeyn...

Ja, för mig medSplitzen skrev:Går inte de helr står bara uppgraderacaptcash skrev:skapa ett nytt konto? behövs ju inte ens en email.. ditt login kan ju bara babalul@bobbo.babaBigJ skrev:Det går inte att se gratis via magine, man måste uppgradera säger den när man trycker på hockeyn...
Detta verkar ju vara ett fantastiskt sätt att få oss Djurgårdare att bry oss mer om CHL...
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
- Lee Harvey Oswald
Eeh, det gula laget är inte så bra, är det vi?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Periodpausen är välkommen. Davos kunde lätt haft ett par mål till. De chanser vi har haft har varit fina dock så vi kanske borde gjort nåt också.
- Jim Morrison
Är det någon som på riktigt tycker att Urbom är bra? Eller ens okej?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Alltså Urbom har ju säkert nyttiga egenskaper. Men han kommer aldrig vara en back som bidrar med fler bra än dåliga saker... 

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här ser inte alls bra ut. Vi ska vara glada över att Davos bara har fått göra ett mål.
Avskaffa tre mot tre.
Han har väl inte direkt gjort något vettigt än så länge på försäsongen... kanske kommer.. annars får han nog vänja sig vid X antal finurliga kommentarer som innehåller ordet "Dumbom"...Jim Morrison skrev:Är det någon som på riktigt tycker att Urbom är bra? Eller ens okej?
- ALLTID DIF
Gillar dock det jag ser hos Vejdemo !
Han påminner mig lite om Wennberg i stilen... fyfan vad jag tycker det suger att vi aldrig fick se honom ösa på lite mer i vår tröja, men men.. :/ALLTID DIF skrev:Gillar dock det jag ser hos Vejdemo !