Norske backen Tommy Jacobsen samt Christian Due-Boije var av samma storlek.mb81 skrev:Sväva inte iväg. Det är en duktig back men inte i närheten av Hultströms potential. Men passar förhoppningsvis bra in i vårt spelsätt. Väldigt liten. Har vi haft en så liten back nån gång?ALLTID DIF skrev:Det jag sett av honom så tar han lugnt Hultströms plats GRYM PP helt klart !
Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- Remy Lebeau
Spännande värvning!
Är väl bara David Schneider (175cm) som varit lika kort i modern tid? Av backarna alltså.
Är väl bara David Schneider (175cm) som varit lika kort i modern tid? Av backarna alltså.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Hur kunde jag glömma Due-Boije? Träffade honom så sent som för några veckor sen.Frasse skrev:Norske backen Tommy Jacobsen samt Christian Due-Boije var av samma storlek.mb81 skrev:Sväva inte iväg. Det är en duktig back men inte i närheten av Hultströms potential. Men passar förhoppningsvis bra in i vårt spelsätt. Väldigt liten. Har vi haft en så liten back nån gång?ALLTID DIF skrev:Det jag sett av honom så tar han lugnt Hultströms plats GRYM PP helt klart !
Tack för svaret uaf.
- ALLTID DIF
NÄR Spelade Hultan lika många matcher i ett Landslag som han tex ?mb81 skrev:Sväva inte iväg. Det är en duktig back men inte i närheten av Hultströms potential. Men passar förhoppningsvis bra in i vårt spelsätt. Väldigt liten. Har vi haft en så liten back nån gång?ALLTID DIF skrev:Det jag sett av honom så tar han lugnt Hultströms plats GRYM PP helt klart !
Ska bli skönt och slippa se Press i någon av topp femmorna, där hör han inte hemma! Hoppas han utvecklas och blir bra. Men för mig känns han som Hockeyns svar på Staffan Olsson. Gör alltid det svåraste som är över hans förmåga 

- Lee Harvey Oswald
Kul.....att "skadat gods" blev vårat spetsförvärv på backsidan. bara hoppas att han håller.
Men vi får helt enkelt lita på att Herr Ohlsson har koll på vad han tar in.
Hur som, spännande med ny säsong!
Men vi får helt enkelt lita på att Herr Ohlsson har koll på vad han tar in.
Hur som, spännande med ny säsong!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Å andra sidan var väl inte Hultström så bra som en del hyllat honom för.mb81 skrev:Sväva inte iväg. Det är en duktig back men inte i närheten av Hultströms potential. Men passar förhoppningsvis bra in i vårt spelsätt. Väldigt liten. Har vi haft en så liten back nån gång?ALLTID DIF skrev:Det jag sett av honom så tar han lugnt Hultströms plats GRYM PP helt klart !
Gjorde en stark avslutning. Men jag har svårt att se honom platsa i NHL om han inte utvecklas rätt duktigt.
Så, hoppas han håller Hultström klass.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nordlund/Lauritzen vibbar på denna värvning.
- ALLTID DIF
Han är ju totalt tvärtom motsatsen till Nordlund liten snabb målfarligt skott / mot stor klumpig klantigciirree skrev:Nordlund/Lauritzen vibbar på denna värvning.
ang Operationen kolla på Norbaggen som oxå opererades innan förra sesången !!!!
dom har nog sten koll på att han e återställd
Mikko Kousa vilken osexig värvning! MEN, vem vet han kanske blommar ut och blir SHLs bästa back!
Snittar han över 25 poäng så blir jag nöjd!

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om han snittar 25 poäng gör han 1300 poäng den här säsongen och det vore ju bra. 

Vill inte skapa en debatt om Fällström och hans skador, men jag är av uppfattningen att om det är så att det blir tydligt att den här säsongen också blir skadefylld för Fällström, då tycker jag att vi bör hitta en ersättare rätt tidigt. KHL brukar börja sparka spelare i oktober. Då gäller det att vi är där och hugger.
Men vi har tillräckligt bredd iaf och pengarna finns nog inte för att värva nåt från KHL.pulverapa skrev:Vill inte skapa en debatt om Fällström och hans skador, men jag är av uppfattningen att om det är så att det blir tydligt att den här säsongen också blir skadefylld för Fällström, då tycker jag att vi bör hitta en ersättare rätt tidigt. KHL brukar börja sparka spelare i oktober. Då gäller det att vi är där och hugger.
Bättre låta Davidssonx2 och Bernhardt få chansen i så fall.
Är så sjukt less på Fällström, känns verkligen som att det ligger en hund begraven, det är fullständigt omöjligt att vara så skadad som han är.
Bryt kontraktet.
Bryt kontraktet.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Knappast aktuellt att ersätta Fällström. Han är en bonus när han är med och när han inte är det klarar vi oss ändå, vi har ju enorm bredd.