CHL: Djurgården - Rouen 21/8 2016
Re: CHL: Djurgården - Rouen 21/8 2016
Rätt långa byten känns det som.
Sent from my D6503 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Konstigt. Ska testa byta webbläsare. Har inga problem med viaplay, cmore, hbonordic och netflix som jag också använder mig av, men dplay vill inte alls.Praetori skrev:Inget hack och bra bild här iaf.Glory1 skrev:Dplay är ett jävla skämt. Hur fan vågar dom ta betalt för sin tjänst? Omöjligt att följa matchen med den hackande bilden. Inte första gången deras sändningar är såhär.. Ljudet är konstant men bilden hoppar liksom fem sekunder var femte sekund
Edit: Nej funkar inte med annan webbläsare heller..
Senast redigerad av Glory1 den 2016-08-21 18:17:56, redigerad totalt 1 gånger.
Väldigt intensivt spel. Gillar det jag ser.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jisses. Puls direkt!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Trevande start, en pass för mycket ibland. Men man ska nog inte önska för mycket i första tävlingsmatchen för säsongen
It's easier to be an asshole to words than to people
Domarna är väldigt snälla mot fransoserna.
Hoppas SHL-domarna inte tillåter så här mycket småhakningar hela tiden.
Hoppas SHL-domarna inte tillåter så här mycket småhakningar hela tiden.
- Lee Harvey Oswald
Mycket åk i benen, alla ser sugna ut.
Trubbigt framåt dock, trots stort spelövertag skapar vi knappt några målchanser på detta högst mediokra lag
Trubbigt framåt dock, trots stort spelövertag skapar vi knappt några målchanser på detta högst mediokra lag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ingen SFGD? Skandal.
Bäst i första var faktumet att Hank har Top Scorer-tröjan, i övrigt inte mycket att hurra över.
Ridderwall ger bra vibbar.
Bäst i första var faktumet att Hank har Top Scorer-tröjan, i övrigt inte mycket att hurra över.
Ridderwall ger bra vibbar.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Gillar att det är lite kontinuitet i spelmodellen. Men det är aningen för tillkrånglat till avslut.Rojk skrev:Trevande start, en pass för mycket ibland. Men man ska nog inte önska för mycket i första tävlingsmatchen för säsongen
Jag kör både på Chrome och någon inbyggd i TVn och båda funkar. I chrome kan man ju välja light eller full player och dessutom växla mellan kvalitet själv om man inte tycker att Auto funktionen är bra.Glory1 skrev:Konstigt. Ska testa byta webbläsare. Har inga problem med viaplay, cmore, hbonordic och netflix som jag också använder mig av, men dplay vill inte alls.Praetori skrev:Inget hack och bra bild här iaf.Glory1 skrev:Dplay är ett jävla skämt. Hur fan vågar dom ta betalt för sin tjänst? Omöjligt att följa matchen med den hackande bilden. Inte första gången deras sändningar är såhär.. Ljudet är konstant men bilden hoppar liksom fem sekunder var femte sekund
Edit: Nej funkar inte med annan webbläsare heller..
Robert Ohlsson har en väldigt intensivt blick och ett ganska rikt minspel, tyckte det syntes tydligt när han fångades av kameran i matchen mot Almtuna. Han ger mig lite vibbar av en psykopat, jag gillar det.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Någon som ser matchen på Eurosport??
Är ju cykel på både 1 och 2
Finns olika versioner av Eurosport har jag för mig. Har man inte rätt så visas inte matchen.Rolv skrev:Någon som ser matchen på Eurosport??
Avgå Jocke.
Var något sånt jag misstänkte. Har dock svårt å tro att Eurosport har olika sändningar på Eurosport Sverige (svensk kommentator).B.I.B.A skrev:Finns olika versioner av Eurosport har jag för mig. Har man inte rätt så visas inte matchen.Rolv skrev:Någon som ser matchen på Eurosport??
Så du ser matchen på eurosport?
Vet ej hur det där funkar. Jag ser matchen på annat sätt som inte får diskuteras på det här forumet.Rolv skrev:Var något sånt jag misstänkte. Har dock svårt å tro att Eurosport har olika sändningar på Eurosport Sverige (svensk kommentator).B.I.B.A skrev:Finns olika versioner av Eurosport har jag för mig. Har man inte rätt så visas inte matchen.Rolv skrev:Någon som ser matchen på Eurosport??
Så du ser matchen på eurosport?
Avgå Jocke.