minalman skrev:Fattar inte att de kan låta bli att bli irriterade på speakern i hallen. H o n p r a t a r s å o o t r o l i g t l å n g s a a a m t.
Det är väll inte så konstigt när det kommer hockey till byn på bingo-torsdag. Stackars Gunnel var ju tvungen att ta speakern idag pga grabb alternativt barnbarn som lirarna den lokala klubben. Nu gick hon miste om chansen till jackpotten på bingon. Slår vad om att grannkärringa' Berit kammade hem storkovan i Gunnels frånvaro.
Friskt anfallsspel och visst såg man tendenser till något bra. Ge oss ett gäng matcher, 12-15 matcher in i säsongen tror jag det här ser riktigt bra ut. Blir jobbigt att möta om vi ska spela med sån fart och frenesi som vi gjorde delar av matchen idag - vilket ändå måste ses som grundtanken inför säsongen.
Grimster skrev:Asså Robin Press. Han ser ut att ha riktig potential men jag vet inte om det är jag men skjuter inte han som en kratta?
Kul med en C More sändning och bortsett från individuella misstag vilket är att vänta i första matchen tyckte jag det såg riktigt bra ut.
Reideborn såg bra ut men jag tycker dom borde låtit Tellqvist få luftat sig efter halva matchen.
Skickat från min SGP611 via Tapatalk
Personligen tror jag vi kommer få se en övervikt i matchspel för Reideborn så fort serien satt sig eller så fort vi spelar matcher mot "lättare" motstånd.
Nja, jag väntar fortfarande på alla sågmaskiner. Ifjol var det Högström som var totalt värdelös, nu är det för ljummet. Typ, Reidarn är sådär.....
Min syn, (Högström var Gud ifjol för mig)., Emils skridskoåkning gav mig gåshud, när hade vi en så så skridskoskicklig back senast....Ragge?.....inga jämförelser dragna ännu...
Avrakas, jodå, börjar det bara gälla något så, nu kom spelare från alla möjliga håll och kanter.,,.,
Ridderwall bra.
Luden såg rapp ut.
Brodin.... Vilken KUNG!!
Övrigt, fyra nämnbar femmor. Nåja, nästan...
Håller det....
Möjligt.
Tror fan vi kommer klara topp åtta i år.....hoppas jag.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm