DIF.Charlie skrev:Till alla som undrar över en eventuell backvärvning: Jag frågade Jocke inför öppna träningen om vi kommer ta in en till back innan säsongen startar. Han bekräftade att de letar efter en ersättare till Hultström. En back som kan styra PP och som helst är rightad.
Det har väll varit känt länge?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mer eller mindre, absolut. Men det verkar vara många som oroar sig över om det kommer in någon över huvudtaget. Ser väldigt klart ut att det kommer in någon som ska fylla den luckan, bara en fråga om vem och hur snart.
Stor skillnad på att leta och att det faktiskt kommer in någon.
Jag vet inte hur många gånger man hörde från Challe och K-G att man är ute på marknaden och letar efter en viss spelare men sedan händer ingenting.
DIF.Charlie skrev:Till alla som undrar över en eventuell backvärvning: Jag frågade Jocke inför öppna träningen om vi kommer ta in en till back innan säsongen startar. Han bekräftade att de letar efter en ersättare till Hultström. En back som kan styra PP och som helst är rightad.
Det har väll varit känt länge?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mer eller mindre, absolut. Men det verkar vara många som oroar sig över om det kommer in någon över huvudtaget. Ser väldigt klart ut att det kommer in någon som ska fylla den luckan, bara en fråga om vem och hur snart.
Stor skillnad på att leta och att det faktiskt kommer in någon.
Jag vet inte hur många gånger man hörde från Challe och K-G att man är ute på marknaden och letar efter en viss spelare men sedan händer ingenting.
Det var väl mest när vi letade center för ett par säsonger vi inte hittade nåt.
Det är väl mest vi fans som är så otåliga så det känns som det alltid är så? Men jag kan minnas fel och det kan finnas drösvis tillfällen vi inte värvat det vi söker. Men minns faktiskt inget annat typ de sista ca fem säsongerna iaf.
Sen hur kvaliteten har varit är en annan sak.
ciirree skrev:Så om man inte har CMore så får man betala 169 kr för en försäsongsmatch.. mot Almtuna. Avgå.
Jo fast Djurgården får ju ta del av intäkterna som genereras från sändningen också så det kan ju vara bra att ha i åtanke att du faktiskt betalar till DIF också. Nu har jag visserligen CMore redan eftersom den känns rätt given om man är hockeyintresserad, men jag hade lätt betalat.