Jag inbillar mig att Adam kommer rycka upp sig med hjälp av Tellan. Enligt intervjuer med Mantas tidigare så var ju Tellan en väldigt bra mentor för honom i hans utveckling. Man hoppas ju på samma sak med Adam.
Stulle skrev:Jag inbillar mig att Adam kommer rycka upp sig med hjälp av Tellan. Enligt intervjuer med Mantas tidigare så var ju Tellan en väldigt bra mentor för honom i hans utveckling. Man hoppas ju på samma sak med Adam.
Jag har oxå den känslan
Tellan är ju STOR FD NHL / SHL mm mm målis med rutin som få i HELA europa & stabil person
så han kan hjälpa till i MYCKET !
Han kanske vi skulle försöka få? En back som ser ut att kunna styra ett PP
Mike Lundin.
Siktade på NHL, har en drös erbjudanden från NLA och KHL att ta ställning till. Vore med stor sannolikhet en av SHL:s bästa backar, men en superskräll om vi landar honom (har följt nyhetsflödet eftersom han ihop med Rundblad känns som den mest spännande backen på marknaden). Min gissning står kvar vid Mikko Kousa eller Julien Brouliette och fortsätter på temat jämn trupp, om vi överhuvudtaget tar in någon.
Tråkigt och lite oroande om vi inte tar in någon ny back. Men det är bättre att vänta än att ta in någon halv-chansning i Brouillette eller Kousa.
Vi har ju faktiskt namn som kan överraska.
Håller med i att jag hellre väntar lite än signar Brouilliette.
Kousa har ju dock visat att han kan vara hyffsad i finska ligan och även göra en del poäng i KHL/NLA 4p/12m i KHL och 5/11 matcher i NLA är ju inte super men ok.
Till alla som undrar över en eventuell backvärvning: Jag frågade Jocke inför öppna träningen om vi kommer ta in en till back innan säsongen startar. Han bekräftade att de letar efter en ersättare till Hultström. En back som kan styra PP och som helst är rightad.
DIF.Charlie skrev:Till alla som undrar över en eventuell backvärvning: Jag frågade Jocke inför öppna träningen om vi kommer ta in en till back innan säsongen startar. Han bekräftade att de letar efter en ersättare till Hultström. En back som kan styra PP och som helst är rightad.
DIF.Charlie skrev:Till alla som undrar över en eventuell backvärvning: Jag frågade Jocke inför öppna träningen om vi kommer ta in en till back innan säsongen startar. Han bekräftade att de letar efter en ersättare till Hultström. En back som kan styra PP och som helst är rightad.
Det har väll varit känt länge?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mer eller mindre, absolut. Men det verkar vara många som oroar sig över om det kommer in någon över huvudtaget. Ser väldigt klart ut att det kommer in någon som ska fylla den luckan, bara en fråga om vem och hur snart.