DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Det här är hästlängder värre än vad MP någonsin lyckades med.
Något måste hända snarast, annars möter vi spännande lag som Frej, Assyriska och Dalkurd nästa år.
Något måste hända snarast, annars möter vi spännande lag som Frej, Assyriska och Dalkurd nästa år.
Vi kanske borde testa att lira en match med tomt på läktaren? Såg ju bra ut fram till ~13:e.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, snygg markering av laget.
När klacken kommer tillbaka från sin Skärp er, annars hejar vi inte-markering så släpper man in 0-1![]()
Nej, det är nog bara så enkelt att det här laget utan Haris och Kerim är ett kvallag, i bästa fall.
Tror få i DIF går runt och är sopiga med flit, det saknas kunskap helt enkelt.
Haris bäst på plan förra matchen och inte ens med på bänken nu? Höll han inte eller vad har man missat?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Lee Harvey Oswald
Ingen större skillnad nu, FFF, J-Södra, ÖFK, GIF......gäspVikas skrev:Det här är hästlängder värre än vad MP någonsin lyckades med.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Höll inteHenke_F skrev:Vi kanske borde testa att lira en match med tomt på läktaren? Såg ju bra ut fram till ~13:e.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, snygg markering av laget.
När klacken kommer tillbaka från sin Skärp er, annars hejar vi inte-markering så släpper man in 0-1![]()
Nej, det är nog bara så enkelt att det här laget utan Haris och Kerim är ett kvallag, i bästa fall.
Haris bäst på plan förra matchen och inte ens med på bänken nu? Höll han inte eller vad har man missat?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Några riktiga stjärn-pedagoger på Sofia.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, snygg markering av laget.
"Jag vet! Vi genererar större press på spelarna! DET kommer vända allt!"
"Fan smart Janne, fan! Ug-ug-ug!"
Cro-magnon. Men roligt när det görs försök. Lite som när en fyraåring ska hälla upp i glas från en tvåliters Bravo-juice - man kan liksom se hela utgången framför sig

Säg den glädje som varar
- minalman
- Säsongskort: Ja
Jag kan liksom se framför mig Jawo viska till Tim "Kolla, det är tomt i klacken. Det är nog bäst att vi spelar litet bättre och gör fler mål och passar bollen snabbare och allt sådant där du vet att Pelle sagt att fotboll handlar om när vi inte spelar kort ute på Kaknäs, så ta i allt du kan nu".
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tycker vi ska ta och visa att Pelle ska bort, inte genom hot eller något! Men han måste avgå och behöver höra det. Enligt klubbledningen sitter han säkert. Ska vi fans betala för se detta? Man kan förlora matcher men det är tränaren som avgör hur spelet ska se ut där ute och ser inge inge bättring i det hela, spelarna hänger med huvet slår passningar utan adresser, tar avslut som hamnar ute i solna istället. Finns seriöst ingenting som funkar!
Förstår på riktigt inte hur nån kan vilja spela fotboll i DIF på dessa premisser. Eller träna laget. Gnällspikar kan man väl leva med men det här agerandet är nåt annat. Usch.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
jag vet vi sparkar tränaren och tar in en som är bättre och gör så att spelarna gör fler mål och släpper in färre för då kommer vi klättra i tabellen och sedan ska han vara bra på att vinna derbyn det glömde jag säga och det är dåligt att han petade haris eller han kanske är skadad men ändå någon måtta får det vara
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Typ som Tjocke gjorde med Säcken tänker du?BOMBOM BOUCHARD skrev:jag vet vi sparkar tränaren och tar in en som är bättre och gör så att spelarna gör fler mål och släpper in färre för då kommer vi klättra i tabellen och sedan ska han vara bra på att vinna derbyn det glömde jag säga och det är dåligt att han petade haris eller han kanske är skadad men ändå någon måtta får det vara
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Kanske det. Får lite dåliga vibbar när Jocke börjar låta som superbosse. Väldigt mycket snack och lite verkstad. Visa lite resultat innan man går ut och talar om guld och gröna skogar, det vore uppfriskande. Finns risk att de där 3-5 åren innan vi ska vara i toppen blir väldigt långa annars.DRC skrev:Typ som Tjocke gjorde med Säcken tänker du?BOMBOM BOUCHARD skrev:jag vet vi sparkar tränaren och tar in en som är bättre och gör så att spelarna gör fler mål och släpper in färre för då kommer vi klättra i tabellen och sedan ska han vara bra på att vinna derbyn det glömde jag säga och det är dåligt att han petade haris eller han kanske är skadad men ändå någon måtta får det vara
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Och där rök Haris säsongen återigen.
Dags att värva i första bästa fönster.
Dags att värva i första bästa fönster.
Och så är Hansson skadad också.
Det är ju helt jävla sanslöst.
Det är ju helt jävla sanslöst.