Han är ju inget russin direkt, nu är det spets, förstelinare som ska in och det är inte vad Fleury är.Burvaktarn skrev:Damien Fleury var ju också ett hyggligt tillskott och även han kontraktlös inför kommande säsong.
Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Geoff Platt https://www.youtube.com/watch?v=_sDecn219-s sköna skills!MarcusDaze skrev:Örebroarn skrev:Geoff Platt då? Bra ålder och har producerat bra med poäng. En russinlirare![]()
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9469
Satt och spanade in KHL's free agenst lista som pulverapa postade tidigare. Eftersom att jag starkt anser att vi behöver sniper kollade jag in ett par gubbar som verkar intressanta. En av dessa var ovan nämnda Geoff Platt. Omöjliga eller inte, vad vet jag.
Geoff Platt
Andrei Kostitsyn
Tim Sestito
Ryan Vesce
David Ullström
Detta är ren EP scouting skall tilläggas.

Men min favorit bland dessa lirare blir utan tvekan Ryan Vesce https://vimeo.com/137698274 Det är klart att vi ska ha en ny Steve Saviano i laget!
Erik Nyström klar för Frölunda... Skulle inte förvåna mig om han lyckas där. Synd att vi inte fick igång honom.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ryktades ju om att han hade problem utanför isen med sin attityd eller va det nu var.pulverapa skrev:Erik Nyström klar för Frölunda... Skulle inte förvåna mig om han lyckas där. Synd att vi inte fick igång honom.
MarcusDaze skrev:Ryktades ju om att han hade problem utanför isen med sin attityd eller va det nu var.pulverapa skrev:Erik Nyström klar för Frölunda... Skulle inte förvåna mig om han lyckas där. Synd att vi inte fick igång honom.

Haha fiskarna är vana!
Kul att höra att vi tackade nej till Thore p g a att han ville ha löneförhöjning... Starkt jobbat, verkligen.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
Va på riktigt?sauron skrev:Kul att höra att vi tackade nej till Thore p g a att han ville ha löneförhöjning... Starkt jobbat, verkligen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Om det är så är det nog för att han ville ha en enorm löneförhöjning. För att få ut samma som i Schweiz netto så måste han säkert ha en lön som en svensk SHL-spelare aldrig tidigare haft.
Avskaffa tre mot tre.
Källa?sauron skrev:Kul att höra att vi tackade nej till Thore p g a att han ville ha löneförhöjning... Starkt jobbat, verkligen.
Tänker samma sak. Thoresen är fantastisk, men vi kan inte bränna halva lönebudgeten på honom.Mattias_87 skrev:Om det är så är det nog för att han ville ha en enorm löneförhöjning. För att få ut samma som i Schweiz netto så måste han säkert ha en lön som en svensk SHL-spelare aldrig tidigare haft.
Bara att vara tacksam för att han valde att komma tillbaka och spela här ett år. Mer än vad de flesta andra Djurgårdsstjärnor ute i världen kommer göra.
Avgå Jocke.
Djurgården bryter med Sallinen, enligt mailutskick från DIF
Förväntar mig att det innebär att det är en forward av hög kvalité som kommer in.
Avgå Jocke.
Vi får hoppas på det.B.I.B.A skrev:Förväntar mig att det innebär att det är en forward av hög kvalité som kommer in.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mycket mycket bra, in med en duktig forward istället.
Spela fult