Välkommen Ville Varakas
Re: Välkommen Ville Varakas
Jag har gjort en samlad bedömning. Riktigt nöjd.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Riktigt nöjd med denna värvning, riktigt nöjd med att Holm går motsatt håll också.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jackel skrev:riktigt nöjd med att Holm går motsatt håll också.

Alltid haft svårt för honom. Men som du säger skulle det va för att han är en egen produkt. Tror däremot man kan räkna med att han gör dundersuccé nästa säsong!-daniel- skrev:Jackel skrev:riktigt nöjd med att Holm går motsatt håll också.Holm är ett av de tyngsta tappen tycker jag, inte för att han var en av vår bästa eller mest viktiga spelare, utan för att det är en egen produkt som skulle passa in i vårt nya spelsätt på ett ypperligt sätt.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Holm hämmades ju helt klart av att laget hade så många bra offensiva backar i laget redan, han har potential framåt och besitter en extremt bra skridskoåkning. Tror att han kommer ha en fin karriär framför sig, faktiskt. En modern back som måste slipa på vissa detaljer för att på allvar blomma ut.Jackel skrev:Alltid haft svårt för honom. Men som du säger skulle det va för att han är en egen produkt. Tror däremot man kan räkna med att han gör dundersuccé nästa säsong!-daniel- skrev:Jackel skrev:riktigt nöjd med att Holm går motsatt håll också.Holm är ett av de tyngsta tappen tycker jag, inte för att han var en av vår bästa eller mest viktiga spelare, utan för att det är en egen produkt som skulle passa in i vårt nya spelsätt på ett ypperligt sätt.
Välkommen, du BJ Barackas finska släkting.
Ceterum censeo Solnam delendam esse.