Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Om Lehtonen är en av de 4 finnarna så blir man ju ännu mer orolig. Iskall under i stort sett hela tiden hos oss. Kanske tänker man att han skall tränas ordentligt inför nästa säsong så att han kommer igång.
Filppula får gärna var nr 4.
Filppula får gärna var nr 4.
Pressträffen närmar sig...
Många namn presenteras då. det är jag till 99% säker på. Bara att hålla andan tills dess...
Ray de Boorne é klar.
Många namn presenteras då. det är jag till 99% säker på. Bara att hålla andan tills dess...
Ray de Boorne é klar.
Pressträff? Har jag missat något?
De har inte sagt något om en pressträff i år? Tror det var en engångsgrej förra säsongen.EspenK skrev:Pressträffen närmar sig...
Ray de Boorne é klar.
VIKTOR AMNÉR verkar vara rätt intressant. Har gjort mer poäng iår en de flesta forwards. Han är också från Stockholms området. Men han har ju ett år kvar av sitt kontrakt. Marcus Nilsson (inte svikaren) verkar också väldigt intressant.
Senast redigerad av klintan85 den 2016-04-03 18:54:51, redigerad totalt 1 gånger.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om det nu ligger ngt i 4 finska spelare?
Så kanske något liknande detta
Varakas - Falk
Arell - press
Emil J - grundel
Westlund
Åberg - fillpula - Brodin
Possler - Sallinen - lehtonen
Lundh - Ljung - Vejdemo
Ahlén - Linus - Hank
Varakas - Falk
Arell - press
Emil J - grundel
Westlund
Lundh - Ljung - Vejdemo
Ahlén - Linus - Hank
Är det rykten om Pontus Åberg?Stavhoppet skrev:Om det nu ligger ngt i 4 finska spelare?
Varakas - Falk
Arell - press
Emil J - grundel
Westlund
Lundh - Ljung - Vejdemo
Ahlén - Linus - Hank
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Alltid rykten bland gamla DIF spelare.
Slänger in ett nytt att Djurgården är intresserad av Malte Strömwall
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jadu en spelare som skulle göra flytten åt andra hållet jämfört med Heinerö, Almtorp och Hagelin.Profilen skrev:Alltid rykten bland gamla DIF spelare.
Frågan är väl vilken roll vi skulle kunna erbjuda honom i så fall?
Allt är ju beroende på vilka andra spelare man får in, men han är en ung spelare med bra potential som trivs i stockholm sägs det. Tror iaf Solnaiterna får svårt att behålla honom.Stavhoppet skrev:Jadu en spelare som skulle göra flytten åt andra hållet jämfört med Heinerö, Almtorp och Hagelin.Profilen skrev:Alltid rykten bland gamla DIF spelare.
Att sedan en spelare som Reideborn diskuteras bland styret kan jag inte förstå. I min mening en ytterst medioker SHL målvakt när man har unga killar som Söderström och Jensen som knackar på dörren, men dessa killar är inte avskrivna heller.
Jag tycker knappt att Reideborn är en ok första målvakt i Hallsvenskan. Jag kommer ihåg när han stod i Hallsvenskan i DiF. Han var väldigt ojämn även där.Profilen skrev:Allt är ju beroende på vilka andra spelare man får in, men han är en ung spelare med bra potential som trivs i stockholm sägs det. Tror iaf Solnaiterna får svårt att behålla honom.Stavhoppet skrev:Jadu en spelare som skulle göra flytten åt andra hållet jämfört med Heinerö, Almtorp och Hagelin.Profilen skrev:Alltid rykten bland gamla DIF spelare.
Att sedan en spelare som Reideborn diskuteras bland styret kan jag inte förstå. I min mening en ytterst medioker SHL målvakt när man har unga killar som Söderström och Jensen som knackar på dörren, men dessa killar är inte avskrivna heller.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Pontus har kontrakt till 16/17 och kommer och kommer inte bryta kontraktet.klintan85 skrev:Är det rykten om Pontus Åberg?Stavhoppet skrev:Om det nu ligger ngt i 4 finska spelare?
Varakas - Falk
Arell - press
Emil J - grundel
Westlund
Lundh - Ljung - Vejdemo
Ahlén - Linus - Hank
Ville vara kass? Nej Ville vara bra!ciirree skrev:Ville Varakas jagas av Djurgården. Skriver Madhawk.
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2 ... inlandare/
Ok jag drar genast till gbg.
Och logiken bakom det är fortfarande helt obefintlig. Men det är så vi verkar jobba. Tyvärr.jaccan skrev:Kanske väntar på att man får några fler done deals och gör som förra året och presenterar ett gäng spelare på en gångB.I.B.A skrev:Nej. Detta är DIF. Här går vi aldrig ut med något i god tid.Benjamin L. Willard skrev:Frölunda bekräftar Olofsson nu. Bör väl komma nyheter snart om Possler är klar eller inte
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Snälla INTE Lehtonen!! Asså har vi kvar Lehtonen och värvar in Reideborn börjar jag undra vad Jocke håller på med?