Får vi inte hit Ekman eller Holmqvist (känns tyvärr inte så troligt) så tycker jag man borde satsa lite krut på att få hit Johan Lindström som gått från Linköping för att han inte kommer få tillräckligt med speltid.
Lär vara fler än oss som kommer rycka i honom, men det känns som att om det är NÅT vi kan erbjuda så är det istid.
Du tänker på Mario Cartelli? Jo, han är rätt duktig, duktig tvåvägsback med fin skridskoåkning och smäller gärna på. Hårt och precist skott dessutom. Dessvärre har han ett kontrakt redan.
darthchubby skrev:Menar du att Holmqvist har skrivit på för DIF?!
Fnatte79 skrev:Njae, han menar nog att om hans sambo får vara med och bestämma så kanske det lutar mer åt DIF eftersom de nyligen köpt bostad i Sthlm...
OK! Hur ska Ni ha det nu? Har han skrivit på eller inte?
Bautabröl skrev:OK! Hur ska Ni ha det nu? Har han skrivit på eller inte?
Bigge skrev att Holmqvist är klar, för att hans brud bor i Sthlm. Han syftar på att det alltid är bruden som har sista ordet, och då är det alltså lika med att Holmqvist är klar för DIF.
Fasiken vad kul att folk inte kan förstå ironi här inne.
Men helt ärligt, jag håller med, han borde skriva på för DIF med tanke på bruden... Vi borde få veta ganska snart hoppas jag, när alla semestertider är över.