Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Inte oväntat även fast han bör vara aktuell för NHL. Men vad fan håller aftonbladet på med. Igår var han klar för oss enligt de och idag ska han gå till Ryssland.MathiasK skrev:Norman sägs gå till Novosibirsk:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s ... ckeyextra/
Re: Sv: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första in
inte alls förvånad dock.MathiasK skrev:Norman sägs gå till Novosibirsk:
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Re: Sv: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första in
Jaja om hans flickvän/fru vantrivdes i Skellefteå så är det bara förnamnet vad hon kommer att göra i en stad i Sibirien men jag antar att pengar lindrar smärtan(eller inte)Morwin skrev:inte alls förvånad dock.MathiasK skrev:Norman sägs gå till Novosibirsk:
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Känns konstigt att han skulle flytta till Sibirien av alla ställen.
Skulle inte han gifta sig nu i sommar? Måste finnas bättre ställen än Sibirien att ha smekmånad på som också är välbetalda.
Skulle inte han gifta sig nu i sommar? Måste finnas bättre ställen än Sibirien att ha smekmånad på som också är välbetalda.
- Lee Harvey Oswald
Ja, vad gör man inte för lite spänning i vardagen, Rysk "flygsäkerhet" flera gånger i veckan, bra val
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Alltså Djurgården har inte ens varit aktuellt för Norman så jag fattar inte varför journalister skriver att han har varit på g till oss. Normans enda mål har varit utomlands och hans tjej vantrivdes inte heller i Skellefteå
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Aftonbladet har väl hockeybladet som källaBenjamin L. Willard skrev:Alltså Djurgården har inte ens varit aktuellt för Norman så jag fattar inte varför journalister skriver att han har varit på g till oss. Normans enda mål har varit utomlands och hans tjej vantrivdes inte heller i Skellefteå

-
Enligt min källa är Norman i alla fall inte klar för någon klubb ännu
Högström klar för Spartak Moskva.
- Jim Morrison
Vikas skrev:Högström klar för Spartak Moskva.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
"– Jag bestämde mig rätt tidigt att jag ville prova på ett nytt äventyr."
Jo tack, det syntes.
Jo tack, det syntes.
Går även rykten om att Hultström är på väg till Florida.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag mår dåligt över hur många spelare vi förmodligen tappar. Detta är ju sanslöst och då var vi ändå ett mittenlag men tydligen är halva laget för bra för att spela i Sverige. Hade förstått om vi hade varit SAIK och många hade ögonen på sig.
Avskaffa tre mot tre.
Ge oss nåt positivt NU!
Går ju sönder snart. Hela vår leading line verka lämna. Det man hör är på väg in är klasser ifrån. Visst vi satsar långsiktigt men just nu är vi plantskola åt andra shl lag, khl och nhl som plockar våra russin ur kakan. Svårt att se att det kan funka långsiktigt att i stort sett 70% av truppen måste värvas in varje år. Fattar att Jocke har ett tungt jobb men nåt måste det väl betyda att spela för vår sköld.
Leading line nästa år:
Ahlén, Linus johansson, Henke,
Press och Falk

Går ju sönder snart. Hela vår leading line verka lämna. Det man hör är på väg in är klasser ifrån. Visst vi satsar långsiktigt men just nu är vi plantskola åt andra shl lag, khl och nhl som plockar våra russin ur kakan. Svårt att se att det kan funka långsiktigt att i stort sett 70% av truppen måste värvas in varje år. Fattar att Jocke har ett tungt jobb men nåt måste det väl betyda att spela för vår sköld.
Leading line nästa år:
Ahlén, Linus johansson, Henke,
Press och Falk