Flera situationer i matchen där han inte får hjälp av exempelvis Sallinen som gör att han blir fastcheckad och måste skjuta från kanten.bastis7 skrev:Totalt ofarlig framåt dock! Står bara vid sargen och skjuter...#10 skrev:Tycker Mikko krigar på som en av våra bättre idag
SHL Kvartsfinal 5: Frölunda - Djurgårdens IF. 24/3 2016.
Re: SHL Kvartsfinal 5: Frölunda - Djurgårdens IF. 24/3 2016.
Sallinen - hjälp mig förstå. Varför har han istid i vår klubb?Örebroarn skrev:Flera situationer i matchen där han inte får hjälp av exempelvis Sallinen som gör att han blir fastcheckad och måste skjuta från kanten.bastis7 skrev:Totalt ofarlig framåt dock! Står bara vid sargen och skjuter...#10 skrev:Tycker Mikko krigar på som en av våra bättre idag
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Gillar Falk. Han har godkänt i denna match iaf. Thoresen och Sörensen har tagit sommarlov, Sallinen är redan i Ryssland.
Nått ska nog göras, men jag vet inte vad. Det vanliga och beprövade skulle vara att skicka in ollas med uppgiften att ta en för laget för att förändra matchbilden.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Menar du att Ahlén som knappt tacklat och varit jobbig är bättre än Lehtonen i matchen? Ska vi bänka honom för att han är finne eller för att han varit dålig i matchen? Nivå tack!rikkard skrev:Om vi går ner på folk, våga bänka Sallinen och finne nr 2.bastis7 skrev:Totalt ofarlig framåt dock! Står bara vid sargen och skjuter...#10 skrev:Tycker Mikko krigar på som en av våra bättre idag
Sallinen var ju hyfsad i P2 iaf.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Oj, oj, oj vad noga de var i CMorestudion att vara tydliga med att ett olyckligt "vi" som slant ut i direktsändningen, inte kan få någon bonnjävel som bor framför TVn att tro att det finns minsta sympati för Stockholmslaget.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
men verkar helt ovillig att göra mer än ok. När han tappat puck i anfall gör han inte en vettig insats för att ta tillbaks pucken och det vet jag ju är en del av vår spel-vision. Att återerövra pucken redan i anfallszonen. Om Sallinen inte glider direkt till båset åker han i lagom fart efter i något som kanske kan kallas back check. Han får ju Lill-Nyllet att framstå som Stefan Schwartz.pulverapa skrev:Sallinen var ju hyfsad i P2 iaf.
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Läs mit tidigare inlägg. Vad vi hade som förhoppning innan säsongen började har helt och fullt infriat sig. Ärligt... vilka hade trott att vi idag hade kämpat om guldet (även om det nu är några fisknissar som försöker snuva oss på det)
Jag är sjukt stolt över vårt lag och vår förening. Däremot inte nöjd.BloodBride skrev:Läs mitt tidigare inlägg. Vad vi hade som förhoppning innan säsongen började har helt och fullt infriat sig. Ärligt... vilka hade trott att vi idag hade kämpat om guldet (även om det nu är några fisknissar som försöker snuva oss på det)
Nej jag tror vi kommer rulla på. Så tråkigt.Benjamin L. Willard skrev:Kanske skicka ner sallinen med Ahlén hank och skicka upp hage? Tror ni säcken har balls för det?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Avgå Jocke.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Klockan slår...
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
tack för det!