SHL Kvartsfinal 4: Djurgårdens IF - Frölunda IK 22/3 2016
Re: SHL Kvartsfinal 4: Djurgårdens IF - Frölunda IK 22/3 201
Bara och byta ut Sörensen mot Brodin, och sätta ihop Sörensen - Sallinen - Lehtonen
Ja. Klart bästa forward hittills.BloodBride skrev:Var är Thoresen? Är han med överhuvudtaget?
Soppatorsk. Kraften tar slut i närkamper och försök till tacklingar, så finns inget kvar när det är dags att skjuta på mål.
Ser tyvärr mörkt ut och Frölunda har varit bättre såhär långt. Men man hoppas ju såklart på att vi kan få nåt mål i tredje och sen köra på från det. Dock krävs fler skott på mål.
Ser tyvärr mörkt ut och Frölunda har varit bättre såhär långt. Men man hoppas ju såklart på att vi kan få nåt mål i tredje och sen köra på från det. Dock krävs fler skott på mål.
Ja jösses. Vi kommer ingenstans mot ett Frölunda som ganska enkelt kan styra ut oss i hörnorna utan att på något sätt anstränga sig. Vi gör det jävligt lätt för de att spela försvarsspel. Det börjar likna lite under Hardys sista säsong hos oss där grabbarna snurrade så mycket i hörnorna att de blev yra och tappade puckarna. In på mål!
Det som kommer svida mest när säsongen är slut är att det mesta lutar åt att vi har ett svagare lag nästa år....
Kommer sakna Tore oerhört. Kvalitet!
Håller med till 100 %. Varje gång jag ser Thoresen så blir man påmind om att han är förlorad till nästa säsongEspenK skrev:Det som kommer svida mest när säsongen är slut är att det mesta lutar åt att vi har ett svagare lag nästa år....
En fröjd med Granqvist som kommentator. Klasskillnad jämfört med övriga kommentatorer,
Går inte att ersätta. Går bara inte.DIFtomppa skrev:Håller med till 100 %. Varje gång jag ser Thoresen så blir man påmind om att han är förlorad till nästa säsongEspenK skrev:Det som kommer svida mest när säsongen är slut är att det mesta lutar åt att vi har ett svagare lag nästa år....
Nä det här var inte vad jag förväntade mig av kvällen 

Bryt mönster, spela sig in i zon istället för att dumpa hela tiden. ?
Får vi hem Kronwall så är jag hyffsat OK med bytet... dock är nog det en utopi i dagsläget.EspenK skrev:Går inte att ersätta. Går bara inte.DIFtomppa skrev:Håller med till 100 %. Varje gång jag ser Thoresen så blir man påmind om att han är förlorad till nästa säsongEspenK skrev:Det som kommer svida mest när säsongen är slut är att det mesta lutar åt att vi har ett svagare lag nästa år....
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om det här laget inte ger allt i denna perre är det svårt att få ihop ett sämre lag. Blanda inte ihop individer (många bra i år) med ett lag (jag hoppas vi får till ett sånt även nästa sässe).EspenK skrev:Det som kommer svida mest när säsongen är slut är att det mesta lutar åt att vi har ett svagare lag nästa år....
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Kommer nog ta 5-10 år förän vi får in en spelare i Thoresens kaliberEspenK skrev:Går inte att ersätta. Går bara inte.DIFtomppa skrev:Håller med till 100 %. Varje gång jag ser Thoresen så blir man påmind om att han är förlorad till nästa säsongEspenK skrev:Det som kommer svida mest när säsongen är slut är att det mesta lutar åt att vi har ett svagare lag nästa år....
Desperationshockey nu!
Kämpa!!!
Kämpa!!!
Tycker nästan synd om Vejdemo.
Han har verkligen noll att hämta i det här spelet. Ser ut att väga 40kg.
Han har verkligen noll att hämta i det här spelet. Ser ut att väga 40kg.