Läs inlägget jag kommenterade från första början så kanske även du förstår att det inte var den höga lönen som gjorde att DIF inte skulle rekrytera Orszagh.
PS. Ok jag missade ett s i en slovaks efternamn men använder iaf inte engelskans 's i svensk text, börjar inte en mening med liten bokstav etc. DS.
Oj, jag är så imponerad av dina tio extra inlägg...
Du tror inte att även Mårten syftade på Orszaghs höga lön? När någon kommenterade det för dig svarade du att du inte orkade svara honom, utan började istället att klaga på språket. Våga diskutera det gällande ämnet istället.
För övrigt vet jag inte så mycket om Nilson längre, men förmodligen skulle han tillföra en del i årets Djurgården.
PS. Inte för att det hör hemma i en diskussion om Nilson, men du stavar ditt namn med liten bokstav i början...? DS.
Tycker personligen att det ä'r bra att DIF gör lkart med en anfallare till. Har sett lite tunt ut på forwardssidan så lite nytt blod här är inte fel. Hans kapacitet är svår att sia om, men det skulle ju görvåna om han inte kan prestera lika mycket som Eklund och NOrdfeldt gjort hittills. Hoppas nu bara inte att det är nmanet styrelsen tänkt skall ersätta Ottosson för då är det illa....
Dessutom väntar jag fortfarande på backförstärkningar...
I dagsläget så ja, mycket hellre Nilson än Orszagh.
me tanke på Orszagh´s knä så vill man ju knappast chansa på honom med den ekonomin vi har eller hur?
Idag skrev Orszagh på för Phoenix, så då är väl Nilsson trots allt ett bättre alternativ :roll:
han har säkert samma spelstil som kristoffersson men man kan ju hoppas att han är en bättre hockeyspelare och inte drar på sig allt för många onödiga utvisningar
Dvs. han debuterar alltså på tisdag. Jisses vad tiden springer iväg.
Det ska bli kul att se en ny spelare. Hoppas att dom matchar honom hårt, så att han kommer in i tempot och får chansen att uträtta något.
Undrade just när dom skulle lägga in honom i spelarlistan och vipps, så dök han upp nu idag.
Drutten skrev:Patrik var ju nästan nära att näta igår. Helt klart godkänt med tanke på att han lirar första matchen.
Han var ju med i vändningen. Hans spelglädje smittade av sig på Bremberg och de andra. Han var nära att näta,men det blev utvisning istället vilket resulterade i mål! Klart godkändt