Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Förläng med Holm och Alvarez OMG, upp med stålarna!
Holm ska ha förlängt såklart! Hans mål idag var väl sådär genomtänkt dock, hehe.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Dags att sluta vara rädd för icing när man har öppen kasse! Vill vi vinna eller?Henkos skrev:Holm ska ha förlängt såklart! Hans mål idag var väl sådär genomtänkt dock, hehe.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Holm få oförtjänt med kritik. Han håller för andra eller tredje backpar. Däremot känns Norell och Falk som backar som möjligen får vara kvar pga billiga lösningar. Tycker Röykås- Martinsen(ursäkta stavning) bör få en chans nästa år.
Ja Norell ska vi gärna skeppa bortEspenK skrev:Holm få oförtjänt med kritik. Han håller för andra eller tredje backpar. Däremot känns Norell och Falk som backar som möjligen får vara kvar pga billiga lösningar. Tycker Röykås- Martinsen(ursäkta stavning) bör få en chans nästa år.
Ända sedan play in startade har Holm lyft sig rejält. Är väl bara Hultström och Högström som jag kan se vart bättre. Tycker att Falk ändå försöker med sin fysik men han är lite för tanig men krigar på bra. Norell däremot han har gått bakåt rejält sen det började gälla något. Har enorma problem framför mål, hänga med i tempo runt kasse med markering. Ramlar och flaxar hej vilt. Nej jag har svårt o se en förlängning av Norell.
Press har vart inne en del senaste matcherna och föga förvånande har han inte stått för några misstag. Är väl klart godkänd det han spelat sen play in startade. Englund har faktiskt vart mer Ostabil än vad Press har varit men det är väl för att Englund axlar mer speltid.
Press har vart inne en del senaste matcherna och föga förvånande har han inte stått för några misstag. Är väl klart godkänd det han spelat sen play in startade. Englund har faktiskt vart mer Ostabil än vad Press har varit men det är väl för att Englund axlar mer speltid.
Tycker att Falk spelade så som han ska idag, han vågade gå in i närkamper och spela rejält. Fortsätter han så och får lite självförtroende igen så blir det kanonbra!
-
Alvarez väntar i nuläget på vilken tränare Malmö tar in. Deras första val just nu är Hans Wallson och om det får honom kan vi nog räkna bort Alvarez.#10 skrev:Förläng med Holm och Alvarez OMG, upp med stålarna!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har förstått att det är ett rykte med Wallson till Malmö. Men varför skulle han vilja byta från Saik till Malmö?Benjamin L. Willard skrev:Alvarez väntar i nuläget på vilken tränare Malmö tar in. Deras första val just nu är Hans Wallson och om det får honom kan vi nog räkna bort Alvarez.#10 skrev:Förläng med Holm och Alvarez OMG, upp med stålarna!
Han har vunnit allt i saik och kom till ett ganska färdigt bygge, även tränare vill ha ombyte och utmaningarmb81 skrev:Har förstått att det är ett rykte med Wallson till Malmö. Men varför skulle han vilja byta från Saik till Malmö?Benjamin L. Willard skrev:Alvarez väntar i nuläget på vilken tränare Malmö tar in. Deras första val just nu är Hans Wallson och om det får honom kan vi nog räkna bort Alvarez.#10 skrev:Förläng med Holm och Alvarez OMG, upp med stålarna!
Skickat från min E6653 via Tapatalk
- ALLTID DIF
TheRegime skrev:Han har vunnit allt i saik och kom till ett ganska färdigt bygge, även tränare vill ha ombyte och utmaningarmb81 skrev:Har förstått att det är ett rykte med Wallson till Malmö. Men varför skulle han vilja byta från Saik till Malmö?Benjamin L. Willard skrev:Alvarez väntar i nuläget på vilken tränare Malmö tar in. Deras första val just nu är Hans Wallson och om det får honom kan vi nog räkna bort Alvarez.#10 skrev:Förläng med Holm och Alvarez OMG, upp med stålarna!
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Eller framgång med truppen som i Saik !
Jag har varit kritisk mot Holm men han har verkligen steppat upp! Stor eloge till honom.
- MarcusDaze
Känns nästan som om att Holm ligger i kategorin, bäst när det gäller. Vore riktigt kul att få ett 2-3års kontrakt med honom.Highwind skrev:Jag har varit kritisk mot Holm men han har verkligen steppat upp! Stor eloge till honom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
kan vart det dummaste jag har hört..minalman skrev:Dags att sluta vara rädd för icing när man har öppen kasse! Vill vi vinna eller?Henkos skrev:Holm ska ha förlängt såklart! Hans mål idag var väl sådär genomtänkt dock, hehe.
- minalman
- Säsongskort: Ja
"vart" då?johan_80 skrev:kan vart det dummaste jag har hört..minalman skrev:Dags att sluta vara rädd för icing när man har öppen kasse! Vill vi vinna eller?Henkos skrev:Holm ska ha förlängt såklart! Hans mål idag var väl sådär genomtänkt dock, hehe.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)