SHL Kvartsfinal 2: Djurgårdens IF - Frölunda HF 18/3 2016
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Kvartsfinal 2: Djurgårdens IF - Frölunda HF 18/3 201
Rönnberg är en skam för svensk ishockey. Han påminner om en sån där farsa som går ända upp till rektor om hans grabb får underkänt på ett prov. Killen som kommer till oss, jag hoppas han inte fått såna tendenser med sig.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skön jävla vinst. Tycker faktiskt vi förtjänade den mer än Frölunda. Frölunda spelade absolut inte på sin bästa nivå idag, långt ifrån.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Stänger någon jävel av 66 så hoppas jag det blir tändvätska för resten av laget. Då blir det fiskfärs.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tycker dom spelade alldeles för bra i andra...Mattias_87 skrev:Skön jävla vinst. Tycker faktiskt vi förtjänade den mer än Frölunda. Frölunda spelade absolut inte på sin bästa nivå idag, långt ifrån.
Mike förstår inte svenska...EspenK skrev:Är Mike Helber på riktigt?
Rönnberg skyller ju bara på domarna.
Instämmer, lika mycket som vi kunde avgjort i första kunde Rågers Rövar avgjort i andra... tur det inte blev så och vi hade lite kraft kvar i tredje att pusha in målet!#10 skrev:Tycker dom spelade alldeles för bra i andra...Mattias_87 skrev:Skön jävla vinst. Tycker faktiskt vi förtjänade den mer än Frölunda. Frölunda spelade absolut inte på sin bästa nivå idag, långt ifrån.
Nöjd!
Skattar livet ur mig på ABs kommentarer där alla fiskrens-skallar ylar om avstängning och huvudtackling när det är så JÄVLA uppenbart att han träffar axel... det är ju fan inte Sörens fel att fiskens huvud wobblar som en jävla dildo, träffen är galet gjutet axel.. kan inte fatta hur fiskfolket inte kan se det.. .eller är de alla lika blinda som RÅååger!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Harmageddon
Riktigt stolt över grabbarna ikväll men låt matchserien avgöras på isen och inte situationsrummet.
Nu måste jag varva ner och kolla på filmen Pee-Wees Big Holiday så jag slipper får mardrömmar om Rönnberg inatt..
Nu måste jag varva ner och kolla på filmen Pee-Wees Big Holiday så jag slipper får mardrömmar om Rönnberg inatt..
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Härliga Djurgården vann!
Blir det extra hemmamatch nu? Spelas det varannan hela vägen?
Ses på söndag.
Blir det extra hemmamatch nu? Spelas det varannan hela vägen?
Ses på söndag.
Nej fisk får 1 extra om vi inte nyper en tillEspenK skrev:Härliga Djurgården vann!
Blir det extra hemmamatch nu?
Ses på söndag.
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Vi var bättre i första än fisk i andra. Sen viker vi ner oss i tredje men den sjätte spelaren bär oss och vi har lite flyt.
Rättvist med 2-1.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Rättvist med 2-1.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Då nyper vi minst en till.TheRegime skrev:Nej fisk får 1 extra om vi inte nyper en tillEspenK skrev:Härliga Djurgården vann!
Ses på söndag.
Eller så skiter vi i en extra hemmamatch och vinner tre i rad i ställetEspenK skrev:Då nyper vi minst en till.TheRegime skrev:Nej fisk får 1 extra om vi inte nyper en tillEspenK skrev:Härliga Djurgården vann!
Ses på söndag.
Luktar avstängning:
Malto skrev:Eller så skiter vi i en extra hemmamatch och vinner tre i rad i ställetEspenK skrev:Då nyper vi minst en till.TheRegime skrev:Nej fisk får 1 extra om vi inte nyper en tillEspenK skrev:Härliga Djurgården vann!
Ses på söndag.
Jag säger inte emot
verkar som att Sören blir anmäld