Skulle säga att det är tvärtom. Ni optimister har redan tagit ut, och firat, vinsten. Vi andra jublar för fullt just nu, i nuet, glatt överraskade.#10 skrev:Synd för alla pessimister här att vi vann, för alla oss andra STOR glädje.
SHL Kvartsfinal 2: Djurgårdens IF - Frölunda HF 18/3 2016
Re: SHL Kvartsfinal 2: Djurgårdens IF - Frölunda HF 18/3 201
- Lee Harvey Oswald
Ja, men det var hårfint, var ganska säker på att domaren skulle (felaktigt ) plocka Sören igen för checking to the head.#10 skrev:Precis så tyckte jag oxåEspenK skrev:Konsekvent av domaren. Ska henke åka ska Fälth åka.
Hyfsat avgörande propp, länge sedan jag såg DIF gå vinnande ur en match pga en sån vattendelare, så sent i en match.
Det kändes elakt, och det är så otroligt skönt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Alltså, råger rönnberg är ju helt dum i huvudet.
Han gör det igen! Rönnberg attackerar vår spelare för att få honom avstängd.
Så liten människa när han förlorar.
Läxa upp honom på PK Säcken!
Tror du missuppfattat vad optimism är...rikkard skrev:Skulle säga att det är tvärtom. Ni optimister har redan tagit ut, och firat, vinsten. Vi andra jublar för fullt just nu, i nuet, glatt överraskade.#10 skrev:Synd för alla pessimister här att vi vann, för alla oss andra STOR glädje.
- Lee Harvey Oswald
Oväntat? ....Nejkaminor skrev:Alltså, råger rönnberg är ju helt dum i huvudet.
bara hoppas att ingen anmälan kommer in på Sören, men det lär det ju göra
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hur många matcher får Sören när frölunda lobbyn sagt sitt?
HALLLLLLLLÅ ROOOOOOGER???!?!?!?
Jävla sopa
Jävla sopa
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- reservjesus
Roger är en jävla idiot.
clowns to the left of me, jokers to the right
Är Mike Helber på riktigt?
Rönnberg skyller ju bara på domarna.
Rönnberg skyller ju bara på domarna.
Precis.... Och Helber fyller på att rönnkuken inte gnäller på domare eller motståndare efter matchen.....PLAST så det skrikiiiiker!!!EspenK skrev:Han gör det igen! Rönnberg attackerar vår spelare för att få honom avstängd.
HAHAHA, och Helbers kommentarer på det. "Skyller inte på domaren, skyller inte på motståndaren. Bra intervju av Roger Rönnberg." Herregud. Att skylla på domaren och skylla på motståndaren var ju precis vad han gjorde.Lee Harvey Oswald skrev:Oväntat? ....Nejkaminor skrev:Alltså, råger rönnberg är ju helt dum i huvudet.
bara hoppas att ingen anmälan kommer in på Sören, men det lär det ju göra
NU är jag ingen beundrare av Rönnberg, men den första smällen som Sörensen delar ut kan mycket väl ge 5 plus match. Den andra smällen är det bara gnäll från Rönnbergs sida.
Å andra sidan hade Brynäs två sådana mot oss som domaren struntade helt i liksom situationsrummet som inte heller anmälde dem.
Nu vet vi dock att vi har att göra med bestraffningar och DIF så det skulle förvåna om inte Sörensen kommer bli straffad på något sätt.
Å andra sidan hade Brynäs två sådana mot oss som domaren struntade helt i liksom situationsrummet som inte heller anmälde dem.
Nu vet vi dock att vi har att göra med bestraffningar och DIF så det skulle förvåna om inte Sörensen kommer bli straffad på något sätt.
Nä han och Bulan är enligt mig Sveriges bästa coacher. Att smäda honom är en sak men det är med glimten i ögat från min sida.kaminor skrev:Alltså, råger rönnberg är ju helt dum i huvudet.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tack för din kommentar, jag vet inte ens vad jag ska skriva, vilken otroligt fantastisk match.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, ja vilket drömscenario för dig sensei, den upplösningen av matchen var manusskriven för digsensei skrev:Jag gråter av stolthet... Holm avgör med en matchavgörande clean hit på lash vilket renderar pp och Brodin som bara slår till.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel