SHL Kvartsfinal 2: Djurgårdens IF - Frölunda HF 18/3 2016
Re: SHL Kvartsfinal 2: Djurgårdens IF - Frölunda HF 18/3 201
Hur i helvete kan det gnällas? En match blir ju för fan inte bättre än så här. DIF spelar fantastiskt, hela laget. Vi är nära att spöa Sveriges bästa lag i slutspelsmatch. Helt otroligt.
Nu är det bara att hoppas på ett happy ending, vilket jag också tror kommer ske.
Nu är det bara att hoppas på ett happy ending, vilket jag också tror kommer ske.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Vi är bättre i första än vad fisk är i andra. Och ändå blir det som det blir. Faan!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Upp nu! Kass period.
Klantigt Sören!!!!!
Klantigt Sören!!!!!
Hur i helvete kan Sörensen ta såna jävla onödiga utvisningar av ren frustration varje match?
Och då är Sörensen borta 12 minuter, typ resten av matchen.
Suck.
Suck.
Domaren är ju Fan skandalöst dålig
Skickat från min E6653 via Tapatalk
- Lee Harvey Oswald
Ajaa
Tappert kämpat hursomhelst, för vi är verkligen inte ens nära i denna period, och värre kommer det bli.... för varje match
Tappert kämpat hursomhelst, för vi är verkligen inte ens nära i denna period, och värre kommer det bli.... för varje match
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Sören får alltså 2+10 för en icke-tackling.
Figren kan förövrigt fortsätta vara i exil.
Figren kan förövrigt fortsätta vara i exil.
Missar solklar checking to the head som sänker vår spelare till isen ger sören 2+10 för en bröstvärmare
Samt missar den solklaraste slashingen på Tellan efter skottet i samma anfall
Den på Högström var solklar filmning, träffade armenTheRegime skrev:Missar solklar checking to the head som sänker vår spelare till isen ger sören 2+10 för en bröstvärmare
Nära till båset i tredje, det känns bra.
Tellan räddar oss i andra. Alla kämpar bra, men fisk äter upp oss. 7-16 i skott.
Tellan räddar oss i andra. Alla kämpar bra, men fisk äter upp oss. 7-16 i skott.
TheRegime skrev:Missar solklar checking to the head som sänker vår spelare till isen ger sören 2+10 för en bröstvärmare
Läser på live-rapporteringen på sportbladet, han skrev där att han inte kunde se nån checking to the head. Vill någon beskriva vad som hände? Eller inte hände?
Han tog sig dock för knäet och inte huvudet?DIFtomppa skrev:Den på Högström var solklar filmning, träffade armenTheRegime skrev:Missar solklar checking to the head som sänker vår spelare till isen ger sören 2+10 för en bröstvärmare
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det finns ju inget roligt i frölundas sätt att spela ishockey. OK att de är skickliga, men de känns så djävla tråkiga. Kan inte förstå att de har supportrar över huvud taget. Ett gäng professionella hockeyspelare som åker runt och gör sitt jobb. Skickligt. Visst. Men totalt utan charm.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)