Tycker det med!Malto skrev:Borde man inte byta finne och ut med Vejdemo på en kant?
SHL Kvartsfinal 1: Frölunda HF - Djurgårdens IF IF 16/3 2016
Re: SHL Kvartsfinal 1: Frölunda HF - Djurgårdens IF IF 16/3
Skulle gärna vilja se Sallinen istället för Vejdemo, i alla fall i något byte. Just nu händer inte mycket när hans kedja är inne.
Vi har ju inte direkt bombat honom med sådana lägen som Lasch fick. Det enda jag har att anmärka på är returerna.DRC skrev:Jämför med keepern i Frölunda. Där har du kravbilden. Räcker att vara bättre än hen.Praetori skrev:Mot SHLs vassaste spelare framåt och delvis skymd. Inga låga krav ni ställer.DRC skrev:Tellqvist läcker. Ovärdigt.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Än så länge har Tellan bättre räddningsprocent i matchen.
Senast redigerad av Praetori den 2016-03-16 20:32:36, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Malto skrev:Borde man inte byta finne och ut med Vejdemo på en kant?
+1
Det är ju dubbelfel från backarna på målet, högström hade chansen när vejdemo halvt fick stopp på frömundaiten att kliva upp och ta puck men fortsätter alibibacka sedan skymmer hultan Tellan på skottet
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Sallinen har inte back-checkat sen eldkvarn brann och får William Nylander att framstå som världens hårdast arbetande tvåvägsspelare. (Lite orättvis här..) Sallinen bör inte spela mer för han ser till att vi blir en man mindre på isen i spel 5mot5. Undrar varför han tappat sitt spel så.Kentta skrev:Skulle gärna vilja se Sallinen istället för Vejdemo, i alla fall i något byte. Just nu händer inte mycket när hans kedja är inne.
Annars, synd på 2-2 som är ett resultat (som jag ser det) av oreda i spelet där flera står lite för stilla och fisk får manövrera och skjuta.
20 kvar. Nu tar vi dem!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hultström har ju en annan gubbe och fått ont om tid när Lasch kommer. Desperat läge. Backcheckingen måste ifrågasättas.
Ingen bra period undantaget pp. Upp och kör igen.
Sallinen var ju fantastisk i tvåvägsspelet och var tamejfan överallt förut. Men det var före landslagsuppehållet innan jul. Sen har han inte kommit tillbaka.Magnutz skrev:Sallinen har inte back-checkat sen eldkvarn brann och får William Nylander att framstå som världens hårdast arbetande tvåvägsspelare. (Lite orättvis här..) Sallinen bör inte spela mer för han ser till att vi blir en man mindre på isen i spel 5mot5. Undrar varför han tappat sitt spel så.Kentta skrev:Skulle gärna vilja se Sallinen istället för Vejdemo, i alla fall i något byte. Just nu händer inte mycket när hans kedja är inne.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jaja, vi har en jättechans att vinna den här matchen !
Kämpa DIF !
Kämpa DIF !
+2EspenK skrev:Malto skrev:Borde man inte byta finne och ut med Vejdemo på en kant?
+1
OK... -9378 .. are we done now?rikkard skrev:+2EspenK skrev:Malto skrev:Borde man inte byta finne och ut med Vejdemo på en kant?
+1
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Klart att de kommer matcha Lasch mot Vejdemo resten av matchen.
Ljudnivå i scandinavium är märklig. Borde snarast byta namn på bygget till biblioteket eller något liknande så tyst är det.
SHL Kvartsfinal 1: Frölunda HF - Djurgårdens IF IF 16/3 2016
Om det är räddningen på Alvarez retur du menar så är det precis det jag menade när jag pekade på Brynäs 5-3 mål i måndags, håll i lite, flytta pucken och in i det tomma målet i stället för en liten visp rakt på benskyddet som A. Vad gäller 2-2 idag hade ALLA difspelare skjutit nån sekund tidigare rakt i magen på keepern.DRC skrev:Jämför med keepern i Frölunda. Där har du kravbilden. Räcker att vara bättre än hen.Praetori skrev:Mot SHLs vassaste spelare framåt och delvis skymd. Inga låga krav ni ställer.DRC skrev:Tellqvist läcker. Ovärdigt.
Senast redigerad av Malto den 2016-03-16 20:40:52, redigerad totalt 1 gånger.