Den visas på C More Live 2: http://www.tv.nu/kanal/c-more-live-2minalman skrev:Var visas matchen? Utan reklamavbrott alltså! Ska på ett möte nu och måste ställa in VCR:n.
SHL Kvartsfinal 1: Frölunda HF - Djurgårdens IF IF 16/3 2016
Re: SHL Kvartsfinal 1: Frölunda HF - Djurgårdens IF IF 16/3
Cmore visar sin klass när dom lägger dagens match i en av sina ripp-off kanaler. Största skämtet till tv-kanal. Hoppas innerligt att Viasat köper svensk hockey så fort möjligheten ges.
Bara att sätta igång och mecka med datorn på en gång. Som tur är så finns det ju fulstreams.
Bara att sätta igång och mecka med datorn på en gång. Som tur är så finns det ju fulstreams.
Då har undertecknad gjort vad han kan för att vi skall vinna genom att ha lagt in ett spel på fiskvinst. Hur man kunde hitta odds på 1,8 gånger insatsen förvånade storligen.
I övrigt kan jag bara instämma i att cmore suger på alla sätt. 300 spänn för deras onlinetjänst och det enda de erbjuder är egentligen SHL-hockey. Blir jävligt dyrt om man också följer andra idrotter.
I övrigt kan jag bara instämma i att cmore suger på alla sätt. 300 spänn för deras onlinetjänst och det enda de erbjuder är egentligen SHL-hockey. Blir jävligt dyrt om man också följer andra idrotter.
Sallinen som extra spelare. Borde varit Lehtonen. Lundberg, Vejdemo och Lehtonen såg inte bra ut i egen zon i måndags. Det oroar. Med Sallinen istället för Lehtonen hade kedjan känts mer stabil. Lehtonen-prove me wrong.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vore finfint med en vinst idag, vi är inne i ett matchstim, vilket frölunda inte är, kan vi bara hänga med i början av matchen och dra nytta av att motståndarna inte spelat på ett tag och kanske ta ledningen så kan det här sluta galant.
Kämpa DIF !
Kämpa DIF !
Skönt att gå in i en matchserie utan förväntningar. Ingen ångest eller annan skit, jag är ändå nöjd med säsongen som gått.
Gör vi match av den här serien är det bara en väldigt fin bonus,
Skönt att vara lite underdogs. Tror våra spelare känner att de är i ett skönt läge. Vi har allt att vinna. Frölunda skulle se det som ett jättefiasko att åka ur. Känns som målsättningen för oss varit slutspel. Allt att vinna-mot SM-guld.
Vikas skrev:Skönt att gå in i en matchserie utan förväntningar. Ingen ångest eller annan skit, jag är ändå nöjd med säsongen som gått.
Exakt man vill bara se att grabbarna verkligen kämpar och ger det en chans.
Som många redan varit inne på tycker jag att nervositeten inför första Brynäsmatchen var betydligt mer påtaglig än inför denna match. Hoppas bara att pojkarna på isen känner likadant.
Det är nu Hammarbybacken skall ge resultat.
Det är nu Hammarbybacken skall ge resultat.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Varför har inte sändningen börjat
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Min började 18.45. Cmoreplay#10 skrev:Varför har inte sändningen börjat
Sent from my iPhone using Tapatalk
För mig har den börjat. Dock fungerade inte sändningen på firefox utan fick starta Explorer och där funkar det.#10 skrev:Varför har inte sändningen börjat
Står ju att det ska vara på Cmore live, men än är det då ingen sändningMarcusDaze skrev:Min började 18.45. Cmoreplay#10 skrev:Varför har inte sändningen börjat
CMore live 2 går den på#10 skrev:Står ju att det ska vara på Cmore live, men än är det då ingen sändningMarcusDaze skrev:Min började 18.45. Cmoreplay#10 skrev:Varför har inte sändningen börjat
Bara vi slipper se massa bjudningar å slarv från våran sida.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk