Säsongen 15/16
- Cirith Ungol
Re: Säsongen 15/16
Tror det är jobbigare för Brynäs att torska i en sådan lång förlängning när de hämtat upp två stycken tremålsunderlägen. Förutom några minuter i början av båda perioderna tyckte jag att de inte hade ett skit att komma med i sudden, det är ändå starkt av grabbarna att mangla på som de gjorde när vi hade allt att förlora. Det var riktigt jobbigt att genomgå denna kvällen men förhoppningsvis får laget mer luft under vingarna och avgör på bortaplan.
Blomqvists tackling på Holm igår är sjukt lik den tackling som Sallinen blev avstängd för mot Malmö, träffen på Nisse.
Det var ett jävla tjat om att Sallinen struntade i pucken och gick direkt på kropp. Idag hör man ingenting om tacklingen igår.
All fokus ligger såklart på Thoresens vänster på Westerholm.
Båda sekvenserna finns på Twitter i GIFs som Daniel Moritz lagt upp.
Sanny kallar träffen igår en misslyckad tackling som borde gett 2+10 bara.
Det var ett jävla tjat om att Sallinen struntade i pucken och gick direkt på kropp. Idag hör man ingenting om tacklingen igår.
All fokus ligger såklart på Thoresens vänster på Westerholm.
Båda sekvenserna finns på Twitter i GIFs som Daniel Moritz lagt upp.
Sanny kallar träffen igår en misslyckad tackling som borde gett 2+10 bara.
-
Misslyckad eller ej, armbågen var fortfarande där den inte ska vara.ciirree skrev:Sanny kallar träffen igår en misslyckad tackling som borde gett 2+10 bara.
Sanny är fortfarande lite snurrig... Han blandar och ger.Kalliasson skrev:Misslyckad eller ej, armbågen var fortfarande där den inte ska vara.ciirree skrev:Sanny kallar träffen igår en misslyckad tackling som borde gett 2+10 bara.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Helvete vad jag e taggad för ikväll hoppas publiken är extas o spelarna sjukt taggade. Ikväll gäller det grabbar o tjejer idag ska vi fan klara det. Vi ska ge fusklaget Brynäs ett helvete!!
- Cirith Ungol
Tycker Sanny annars är helt okej, men där blev jag förbannad.Magnutz skrev:Sanny är fortfarande lite snurrig... Han blandar och ger.Kalliasson skrev:Misslyckad eller ej, armbågen var fortfarande där den inte ska vara.ciirree skrev:Sanny kallar träffen igår en misslyckad tackling som borde gett 2+10 bara.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Sanny har alltid hatat DIF. Fan va härligt att vi gick vidare idag så jävla underbart. Men alltid detta tapp vid ledning varför?
Tyvärr blir vi en munsbit för Frölunda. Men vi har allt o vinna pressen ligger fullständigt på Frölunda. Jag e glad för kvartsfinal. Starkt av detta lag.
Tyvärr blir vi en munsbit för Frölunda. Men vi har allt o vinna pressen ligger fullständigt på Frölunda. Jag e glad för kvartsfinal. Starkt av detta lag.
http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... -mer-stod/
Vi stod tydligen på en ombyggd ståplats ikväll
Vi stod tydligen på en ombyggd ståplats ikväll

I kvartsfinalserien möter vi alltså vår tränare för nästa säsong. Kan ju bli klart intressant att specialstudera hur han jobbar i båset.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi blir ingen munsbit för Baksidan - ta bort hittejoel och dekapitera Donald Trump supportern Ryan Lasch så är hälften vunnetgaspo skrev:Sanny har alltid hatat DIF. Fan va härligt att vi gick vidare idag så jävla underbart. Men alltid detta tapp vid ledning varför?
Ja sicken dåre Lasch det med Donald Trump??!!
Han har ganska stort stöd i USA så det är väl inga konstgheter ?gaspo skrev:Ja sicken dåre Lasch det med Donald Trump??!!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Såg att alla Frölundas hemmamatcher i kvartsfinalserien förutom match 1 sker i Frölundaborg, intressant. Går väl in typ 6000 pers där och brukar bli ett bra drag.
Tänker inte säga att jag är nöjd med säsongen nu för det vore detsamma som att säga att jag inte kommer vara missnöjd efter en ev torsk mot Fisk.
Grabbarna har gjort det OK men det är nu dom ska visa att det finns något mer i detta laget än "OK".
Grabbarna har gjort det OK men det är nu dom ska visa att det finns något mer i detta laget än "OK".
Ja är hästar i scandinavium. Ska bli mycket kul att besöka borgen. Var länge sen.-daniel- skrev:Såg att alla Frölundas hemmamatcher i kvartsfinalserien förutom match 1 sker i Frölundaborg, intressant. Går väl in typ 6000 pers där och brukar bli ett bra drag.