Det hade säkert inte hjälpt och varit otroligt osportsligtTheRegime skrev:Thore borde ha lagt sig ner och "dött"Cirith Ungol skrev:Otroligt onödigt, det säger jag inte emot. Men jag är övertygad om att han inte ens träffar ansiktet och att hela grejen var planerad för att få honom ur spel.ken1968 skrev:jävligt onödigt av thoressen, men det är ingen jättepropp som fröken Westerholm falla som en fura förCirith Ungol skrev:Jag tycker fortfarande att Thore träffar axeln, horungen Westerholm har ju uppenbarligen fått direktiv att få honom ur balans genom att filma och låtsas vara skadad.
Skickat från min E6653 via Tapatalk
SHL Åttondelsfinal 2: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/3 2016
Re: SHL Åttondelsfinal 2: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/3 20
Kommer med välbehag ihåg när Holmqvist stämmer i bäcken mot just systrarna.ken1968 skrev: jävligt onödigt av thoressen, men det är ingen jättepropp som fröken Westerholm falla som en fura för
Den brukar jag plocka fram ibland när det behövs. Synd att vi inte har sådana hjältar längre.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Visst men det verkar uppenbarligen vara det som krävsken1968 skrev:Det hade säkert inte hjälpt och varit otroligt osportsligtTheRegime skrev:Thore borde ha lagt sig ner och "dött"Cirith Ungol skrev:Otroligt onödigt, det säger jag inte emot. Men jag är övertygad om att han inte ens träffar ansiktet och att hela grejen var planerad för att få honom ur spel.ken1968 skrev:jävligt onödigt av thoressen, men det är ingen jättepropp som fröken Westerholm falla som en fura förCirith Ungol skrev:Jag tycker fortfarande att Thore träffar axeln, horungen Westerholm har ju uppenbarligen fått direktiv att få honom ur balans genom att filma och låtsas vara skadad.
Det här är det bästa jag kan få fram på Falks situation.
https://i.gyazo.com/dbc58d87a6e81d1f409 ... 015226.gif
https://i.gyazo.com/dbc58d87a6e81d1f409 ... 015226.gif
Han sa att han hoppas inte att det blir avstängning.Glory1 skrev:Kuben trodde inte på avstängning som det lät.Salas skrev:
Sist men inte minst, någon som har koll, är det troligt att Thore blir avstängd? Och är skadan på Sallinen "allvarlig" (att han inte kan spela nästa match).
Finns det nån jävla rättvisa vänder vi detta.
- Cirith Ungol
Om det fanns någon hade vi redan gjort det...#10 skrev:Finns det nån jävla rättvisa vänder vi detta.
Jag tror Thoresen kommer få två matchers avstängning där en omvandlas till böter. Orsaken då självfallet att DIF skall straffas samt att man genom att agera på det sättet kan skydda en urusel domarinsats.
Alternativt väljer man vägen att stänga av honom i väntan på utredning och den utredningen sker dagen efter matchen på måndag.
Alternativt väljer man vägen att stänga av honom i väntan på utredning och den utredningen sker dagen efter matchen på måndag.
Intressant är ju att domarna faktiskt kan få Thoresen avstängd på måndag, de kan ju kika på situationen efter matchen och välja att uppgradera det från game penalty till match penalty om de vill.Kall-El skrev:Jag tror Thoresen kommer få två matchers avstängning där en omvandlas till böter. Orsaken då självfallet att DIF skall straffas samt att man genom att agera på det sättet kan skydda en urusel domarinsats.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Det är Hockey. Rättvisa existerar inte utan enbart dagsform.#10 skrev:Finns det nån jävla rättvisa vänder vi detta.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hockeygudarna finns där ute nånstans, jag är säker.Praetori skrev:Det är Hockey. Rättvisa existerar inte utan enbart dagsform.#10 skrev:Finns det nån jävla rättvisa vänder vi detta.
Snusar inte i vanliga fall men överväger att lägga in en prilla på rätt sida bara så att vi kan få in en reducering snart.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Dagsform på dommarna?Praetori skrev:Det är Hockey. Rättvisa existerar inte utan enbart dagsform.#10 skrev:Finns det nån jävla rättvisa vänder vi detta.
Hockeygudarna finns ja men de accepterar bara blod svett och tårar som offer.Edin skrev:Hockeygudarna finns där ute nånstans, jag är säker.Praetori skrev:Det är Hockey. Rättvisa existerar inte utan enbart dagsform.#10 skrev:Finns det nån jävla rättvisa vänder vi detta.
Snusar inte i vanliga fall men överväger att lägga in en prilla på rätt sida bara så att vi kan få in en reducering snart.
Vi har fått 1 pp, och det för 6 man, i denna match????
I en match där brynäs spelat som grisar har vi ett PP som är taget för 6 spelare för brynäs#10 skrev:Dagsform på dommarna?Praetori skrev:Det är Hockey. Rättvisa existerar inte utan enbart dagsform.#10 skrev:Finns det nån jävla rättvisa vänder vi detta.