SHL Åttondelsfinal 1: Djurgårdens IF - Brynäs IF 10/3 2016
Re: SHL Åttondelsfinal 1: Djurgårdens IF - Brynäs IF 10/3 20
Konstigt att inte Tellan fick kramp, kanske tur att det bara var drygt 6000 så det inte vart lika varmt
Han hade ju att göra. Värre om det blir sekvenser där det blir mycket stillastående växlat med mycket häng i butterfly.#10 skrev:Konstigt att inte Tellan fick kramp, kanske tur att det bara var drygt 6000 så det inte vart lika varmt
Senast redigerad av Praetori den 2016-03-10 23:27:38, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Åååh, Djurgårn by night!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skönt att Vejdemo fick sätta den där sista. =)
Dock Jäkligt bra förarbetat av Lundberg och passen ifrån Brodin med var ju fin.
Men när vi har 3-målsledning? Tror ni det är coachorder att: "nu spelar vi safe och inga misstag bakåt". Eller tror ni det sägs att spela på som tidigare och att det är enbart utespelarna som det "låser sig för" och att man sumpar det?
Är ju tråkigt att vi inte kan lira bra en hel match.
Men när vi har 3-målsledning? Tror ni det är coachorder att: "nu spelar vi safe och inga misstag bakåt". Eller tror ni det sägs att spela på som tidigare och att det är enbart utespelarna som det "låser sig för" och att man sumpar det?
Senast redigerad av Henke_F den 2016-03-10 23:32:12, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Intressant att Brynäs såg riktigt jävla trötta ut i slutet av tredje och förlängningarna. Vi verkar ha snäppet bättre fysik vilket kan vara avgörande om vi kan skruva upp tempot och få till lite långa rull.
Sen är frågan om detta inte var en tyngre förlust för Brynäs än om matchen slutat 4-2. Nu har vi ett mentalt övertag på dem som de inte lika lätt kan förklara bort på den första usla perioden de gjorde.
Sen är frågan om detta inte var en tyngre förlust för Brynäs än om matchen slutat 4-2. Nu har vi ett mentalt övertag på dem som de inte lika lätt kan förklara bort på den första usla perioden de gjorde.
Senast redigerad av Praetori den 2016-03-10 23:31:30, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Riktig jävla pers, hoppas nu laget rannsakar sig själv och inser att vi håller allsvensk klass när vi slutar åka skridskor och ska försöka försvara a'la Lasse Falk, med skillnaden att vi inte ligger nära motståndarna utan 4 meter ifrån stillastående.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag var inne på herrarnas under A10 inför första, andra och femte perioden, men satt kvar på min plats innan tredje och fjärde. Jag har kommit på hur jag kan framkalla mål!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
[THUMBS UP SIGN][THUMBS UP SIGN][THUMBS UP SIGN][THUMBS UP SIGN]minalman skrev:Jag var inne på herrarnas under A10 inför första, andra och femte perioden, men satt kvar på min plats innan tredje och fjärde. Jag har kommit på hur jag kan framkalla mål!
Fan vad jag älskar hockey!
- Cirith Ungol
Tyckte att vi dominerade 90% av förlägningen, det är ändå ett gott tecken om våra grabbar orkar kötta på som de gjorde idag. Brodin är helt sanslös, han måste ha två par lungor eller något liknande.
Detta tycker jag handlar om ledarskap. Jag tror säcken är en duktig strateg men en sämre matchcoach (inspiratör).Henke_F skrev:Skönt att Vejdemo fick sätta den där sista. =)
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Problemet var ju att målframkallningen även skedde för brynäs. Du får skippa toapausen när vi leder framöver.minalman skrev:Jag var inne på herrarnas under A10 inför första, andra och femte perioden, men satt kvar på min plats innan tredje och fjärde. Jag har kommit på hur jag kan framkalla mål!
Själv har jag kommit fram till att vi vinner i runt 50-60% av matcherna när jag är på plats men drygt 70% när jag inte är det. Jag vet inte vad det betyder men någon häxdoktor är jag då rakt inte. Det enda som verkar ha någon effekt är att ha snusen på fel sida, då blir det inga mål framåt. Iofs har vi vunnit varenda gång som jag tar med ungarna (och det är en riktigt lång och faktiskt perfekt svit, peppar peppar). Men dessa 19:30 föreställningar funkar inget vidare för sånt.
Senast redigerad av Praetori den 2016-03-10 23:44:39, redigerad totalt 2 gång.
Varför stängde baren halvvägs in i matchen?
Hatar axs att tjäna stålar?
Folk var väl för törstiga så det blev torka?mb81 skrev:Varför stängde baren halvvägs in i matchen?
Mest att jag behövde lugnande. Snusar inte som resten av forumet.Praetori skrev:Folk var väl för törstiga så det blev torka?mb81 skrev:Varför stängde baren halvvägs in i matchen?