Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns som det är lite för bra för att vara sant och mycket kan hända innan han eventuellt skriver för DIF, men helt klart skulle det bli ett lyft för hela Djurgårn då kanske vi kan få till två sycken kedjor som producerar. Men det allt för tidigt att börja spekulera i det...
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Nyfiken på det med...Jockmaniac skrev:Remy Lebeau:
Är det 70% chans att han skriver på om han inte får något NHL-kontrakt eller är det 70% chans att han skriver på överhuvudtaget? Nisse är helt klart min drömvärvning, kommer Nisse Får nog Printz överlämna nummer 3Jag hoppas du har rätt. Var har du hört att det är 70% chans förresten?
drygt 70% (eller 80-90%) till oss överhuvudtaget eller gäller detta om det inte blir ngt NHL?
- Remy Lebeau
-
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Kom igen Ekman - krita på!!! Skulle bli såååå lycklig!Remy Lebeau skrev:Härligt! Hörde först 70% som sagt, men det känns väldigt bra att det är ännu större chans nu!Andy skrev:Från säker källa:
Det är nu mer än 70 % chans att Ekman kritar på Snarare 80-90%

Rocker: Härlig attityd...

GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
då, nu, för evigt!
-
Skulle Nisse komma har vi helt plötsligt två riktiga toppkedjor. Linkans kedja (om nu Linkan kan fortsätta i närheten av så bra som i fjol) samt en lina med Otto, Ölvestad och Nisse.
Bakom finns en grovjobbarkedja med Ask, Fimpen och Enqvist och så Falken, Anger och Dick (ev Danielsson).
En forwardsuppsättning av mycket bra elitserieklass. Även om målvaktsidan och backsidan är stora frågetecken tror jag på god slutspelschans med Nisse i laget.
Bakom finns en grovjobbarkedja med Ask, Fimpen och Enqvist och så Falken, Anger och Dick (ev Danielsson).
En forwardsuppsättning av mycket bra elitserieklass. Även om målvaktsidan och backsidan är stora frågetecken tror jag på god slutspelschans med Nisse i laget.
-
-
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 43,00.html
Hugg, hugg och hugg. Där har vi den backen vi letar efter, + lite till..
Hugg, hugg och hugg. Där har vi den backen vi letar efter, + lite till..

- Remy Lebeau