SHL Omgång 51: luleå - Djurgårdens IF 5/3 2016
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Omgång 51: luleå - Djurgårdens IF 5/3 2016
Kan någon berätta när Fagervall hävdar att man ska släppa fokus på Fernholms i förtid brutalt avslutade karriär av den onämnbare horungen från klubben i Norrland? Vilken tid in i matchen/sändningen?
25/4-2025
Det är något fel på vattnet i Lule som gör att deras hjärnor skrumpnar i förtidförevigtdjurgården skrev:Kan någon berätta när Fagervall hävdar att man ska släppa fokus på Fernholms i förtid brutalt avslutade karriär av den onämnbare horungen från klubben i Norrland? Vilken tid in i matchen/sändningen?
- Doyle
Helt otroligt att han menar att det obeskrivligt fula tilltaget från poeten ska grävas ner o förlåtas..
Undra om det hade varit en anhörig till Fagervall som utsatts för det fula övergreppet. Undra hur han då reagerat. Hade nog låtit annorlunda
Har gillat Fagervall tidigare men nu har han fasen sjunkit till spynivå 

-
... inlägg borttaget.
Vi måste hålla nivån över personangrepp och hot, oavsett vad vi tycker om det som sker. //Moderator
Vi måste hålla nivån över personangrepp och hot, oavsett vad vi tycker om det som sker. //Moderator
25/4-2025
... inlägg borttaget.
- minalman
Suttit i bilen hela dagen och inte kunnat skriva något, men måste ändå dela med mig av min glädje över att få se två hemmamatcher till med Säcken i båset, på vår väg mot guldet!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
... inlägg borttaget.
25/4-2025
-
Det här ska vara kvar oavsett.
Ungefär tretton minuter in i första perioden hävdar Fagervall ordagrant att:
"Jag tycker på nåt sätt att det har varit, både ifjol och i år, det har varit ärliga kamper. Tuffa matcher. Sveriges huvudstad mot Norrbottens huvudstad så att det, det, det finns ju mycket att kriga om. Sen ere ju det här med Foppa, asså den incidenten i fjol... eh... jag tycker dem kan vända kapitel nu å... Ett jävla fjanteri om det där. Lägg ner det där och starta om på nån ny kula istället."
"Jag tycker på nåt sätt att det har varit, både ifjol och i år, det har varit ärliga kamper. Tuffa matcher. Sveriges huvudstad mot Norrbottens huvudstad så att det, det, det finns ju mycket att kriga om. Sen ere ju det här med Foppa, asså den incidenten i fjol... eh... jag tycker dem kan vända kapitel nu å... Ett jävla fjanteri om det där. Lägg ner det där och starta om på nån ny kula istället."
25/4-2025
Haha personangrepp - larvigt. Ja jag hoppas fortfarande att någon slår av käken på horungen Forsberg. Nu kan du stänga av mig för olaga hot och kränkande ord!!!Donkels skrev:... inlägg borttaget.
Tänk på att detta är DIF Hockeys officiella forum som har ögonen på sig. Det som skrivs här kan svärta ner vår förening. Avstå från personangrepp och hot. /Moderator
Han är fri att uttrycka sin åsikt precis som resten av oss.förevigtdjurgården skrev:Det här ska vara kvar oavsett.
Sen är Johan Forsberg en karaktär som jag inte tycker skall spela på en hockeyrink någonstans på planeten men det är något helt annat än att uppmana till djävulskap mot folk som inte ens är inblandade.
Låt Djurgårdshjältarna sköta det där på plan och släng inte ur er bajs (ordagrant) som drar skölden i samma skit. Min ödmjuka åsikt.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Det finns uppenbarligen inga Djurgårdshjältar när allt kommer ikring.
Vi viker ner oss när det gäller som mest.
Vi gör ingenting obekvämt för oss själva. Vi är inte i röven på motståndarna match in och match ut.
Vi är sämst när det gäller.
Alltid.
Vi viker ner oss när det gäller som mest.
Vi gör ingenting obekvämt för oss själva. Vi är inte i röven på motståndarna match in och match ut.
Vi är sämst när det gäller.
Alltid.
25/4-2025
Tror det var i det första powerbreaketförevigtdjurgården skrev:Kan någon berätta när Fagervall hävdar att man ska släppa fokus på Fernholms i förtid brutalt avslutade karriär av den onämnbare horungen från klubben i Norrland? Vilken tid in i matchen/sändningen?
edit: Ops såg nu att det var löst

Jaja det är säkert några tolvtåiga reportrar från aftonhoran som är inne här för att leta efter scoop - det var väl så det mänskliga avskrädet Anrell byggde upp sin karriärDonkels skrev:Haha personangrepp - larvigt. Ja jag hoppas fortfarande att någon slår av käken på horungen Forsberg. Nu kan du stänga av mig för olaga hot och kränkande ord!!!Donkels skrev:... inlägg borttaget.
Tänk på att detta är DIF Hockeys officiella forum som har ögonen på sig. Det som skrivs här kan svärta ner vår förening. Avstå från personangrepp och hot. /Moderator
Under om Fagerwall sagt samma sak om Luleås dyraste spelare fått sin karriär förstörd.
I övrigt hade smällen varit enklare att ta om Forsberg fått ett vettigt straff, men inte ens det fick han.
I övrigt hade smällen varit enklare att ta om Forsberg fått ett vettigt straff, men inte ens det fick han.
- minalman
forsberg är väl inte mycket till hockeyspelare. Inte någon man kommer ihåg.Kall-El skrev:Under om Fagerwall sagt samma sak om Luleås dyraste spelare fått sin karriär förstörd.
Så hans straff är att för alltid vara ihågkommen för det han gjorde mot Fernholm. Det är inte något vi tänker glömma.
Sedan behöver vi väl inte kasta bajs på någon. Det räcker att vi lovar varandra att det enda som kommer stå i hockeyns historieböcker om forsbergskillen är att han förstörde Fernas karriär. Det ska han alltid få leva med.
Senast redigerad av minalman den 2016-03-05 22:53:51, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)