SHL Omgång 51: luleå - Djurgårdens IF 5/3 2016
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Omgång 51: luleå - Djurgårdens IF 5/3 2016
Ser mest ut som grabbarna åker runt och myser lite där ute. Noll fokus och vi förlorar varenda närkamp.
Nej det här var verkligen uselt, det trodde jag faktiskt inte...
Hultström bänkad?
Helt kört, finns inte en chans vi kommer komma top6, inte som vi spelar nu iallafall. Just nu känns det som om dom bara vill spela klart matchenB.I.B.A skrev:Färjestad känns ju rökta i vilket fall nu när vi förlorar. Svårt att tro att Luleå vinner mot Växjö med, men slår vi FBK i sista omgången så har vi en liiiten chans kvar.
Bra första. Dålig andra.
Snusen på rätt sida och 3 snabba så tar vi detta.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Taffliga bakåt och tandlösa framåt ! Vi skapar ju flera hel och halvchanser utan att göra mål, lule kommer upp och gör mål på: målvaktstavla och uruselt försvarsspel
Jag förstår helt ärligt inte vad alla ser i Högström som är så svårt att ersätta? Det skojades i en artikel häromdagen från honom att han fuskar på skridskoövningarna. Så fruktansvärt seg som han är så tyder mycket på att det är sant.
Ser att hulta legat bakom 2 mål bakåt idag... Blir nog tyvärr play in
Bättre vi lägger oss i Play-in med. Lagom sugen på att bli förnedrade av Frölunda.DIFtomppa skrev:Helt kört, finns inte en chans vi kommer komma top6, inte som vi spelar nu iallafall. Just nu känns det som om dom bara vill spela klart matchenB.I.B.A skrev:Färjestad känns ju rökta i vilket fall nu när vi förlorar. Svårt att tro att Luleå vinner mot Växjö med, men slår vi FBK i sista omgången så har vi en liiiten chans kvar.
Avgå Jocke.
- Cirith Ungol
Får verkligen otroliga hatkänslor inombords varje gång vi möter Luleå som varken gnaget eller någon annan förening kan orsaka. Fan vad jag önskar dessa inavlade människor allt ont i livet.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
O.k vänder här med, så blir det förhoppningsvis så.Praetori skrev:Bra första. Dålig andra.
Skulle önska lite mer direkt på emellanåt. Komplicerar vissa skeenden
Som vilka? Om du tänker på kaffe och Solna mupparna så tycker jag nog fan dessa rötägg är värre. Iaf på min lista.Praetori skrev:Jodå det finns betydligt värre lag men de är inte många.Tobbe350 skrev:Finns inget lag som framkallar sånna jävla hatkänslor som Luleå lyckas göra, speciellt deras vidriga publik. Fyfan för dessa.
7/4-2014
Tre klockrena bjudningar, så fruktansvärt svag defensiv. Det vinner man inga matcher på...
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
Oh yes!Cirith Ungol skrev:Får verkligen otroliga hatkänslor inombords varje gång vi möter Luleå som varken gnaget eller någon annan förening kan orsaka. Fan vad jag önskar dessa inavlade människor allt ont i livet.
7/4-2014