SHL Omgång 49: Djurgårdens IF - Modo 1/3 2016
Re: SHL Omgång 49: Djurgårdens IF - Modo 1/3 2016
Fyfan vad tur vi har, nåja, 3p är 3p
-
3 p och aik torskar i Nelson garden
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
1891
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
What he said.captcash skrev:PHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUST!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- reservjesus
Viktigt.
clowns to the left of me, jokers to the right
Dom kommer, lugn.captcash skrev:Alla våra finnar kan ju bara skeppas hem omedelbart, är ju inte ens kul hur kalla de är!bastis7 skrev:Lehtonen är ju fan inte bra!
Vi klarade visst, men det är konstigt att sätta in Falk de sista minuterna, vi har bättre backar än så!
Men när? Väntar de på SM-finalen eller?#10 skrev:Dom kommer, lugn.captcash skrev:Alla våra finnar kan ju bara skeppas hem omedelbart, är ju inte ens kul hur kalla de är!bastis7 skrev:Lehtonen är ju fan inte bra!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Thore levererar 100% ärlighet i intervjun.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ja precis. Känns som ett gäng bärande spelare är inne i en svacka just nu. Men vi plockar poäng ändå.#10 skrev:Dom kommer, lugn.captcash skrev:Alla våra finnar kan ju bara skeppas hem omedelbart, är ju inte ens kul hur kalla de är!bastis7 skrev:Lehtonen är ju fan inte bra!
Nu gör till och med Hank mål.
Lossnar det för Sören, Lehtonen, Sallinen, Ljungh mfl lagom till slutspel och vi får ordning på PP så kan det bli kanon.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det skulle väl iofs sitta fint om det blev så?captcash skrev:Men när? Väntar de på SM-finalen eller?#10 skrev:Dom kommer, lugn.captcash skrev:Alla våra finnar kan ju bara skeppas hem omedelbart, är ju inte ens kul hur kalla de är!bastis7 skrev:Lehtonen är ju fan inte bra!

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori skrev:Ja precis. Känns som ett gäng bärande spelare är inne i en svacka just nu. Men vi plockar poäng ändå.#10 skrev:Dom kommer, lugn.captcash skrev:Alla våra finnar kan ju bara skeppas hem omedelbart, är ju inte ens kul hur kalla de är!bastis7 skrev:Lehtonen är ju fan inte bra!
Lossnar det för Sören, Lehtonen, Sallinen, Ljungh mfl lagom till slutspel och vi får ordning på PP så kan det bli kanon.
Det va väl flera år sen det lossnade för Lehtonen senast?
Ja, jag kan köpa den lösningen!Praetori skrev:Det skulle väl iofs sitta fint om det blev så?captcash skrev:Men när? Väntar de på SM-finalen eller?#10 skrev:Dom kommer, lugn.captcash skrev:Alla våra finnar kan ju bara skeppas hem omedelbart, är ju inte ens kul hur kalla de är!bastis7 skrev:Lehtonen är ju fan inte bra!
Hoppas ni har rätt dock, men personligen får jag en känsla av att de redan checkat ut!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Några ord om zebranivån...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2363411.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2363411.ab
Stolt, men aldrig nöjd
Nja han fick ju knappt speltid o Skellefteå på slutet och i Örebro spelade han ju med spärrmongon.bastis7 skrev:Praetori skrev:Ja precis. Känns som ett gäng bärande spelare är inne i en svacka just nu. Men vi plockar poäng ändå.#10 skrev:Dom kommer, lugn.captcash skrev:Alla våra finnar kan ju bara skeppas hem omedelbart, är ju inte ens kul hur kalla de är!bastis7 skrev:Lehtonen är ju fan inte bra!
Det va väl flera år sen det lossnade för Lehtonen senast?
Om det är något man lärt sig genom åren så är det att Hockey är en ombytlig sport och att Djurgården sällan gör som man tippat (annars hade jag varit rik).captcash skrev: Ja, jag kan köpa den lösningen!
Hoppas ni har rätt dock, men personligen får jag en känsla av att de redan checkat ut!
Senast redigerad av Praetori den 2016-03-01 21:25:49, redigerad totalt 2 gång.