Precis efter att de släpper en ännu mer solklar utvisning åt andra hållet.pulverapa skrev:Solklar utvisning.Vikas skrev:Ett uselt domslut som leder till kvittering vilket innebär att vi tappar vårt spel totalt.
Var har vi sett det här förut?
SHL Omgång 47: Örebro - Djurgårdens IF 25/2 2016
Re: SHL Omgång 47: Örebro - Djurgårdens IF 25/2 2016
-
Dålig andra period
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
1891
Har sören skrivit på för gnaget eller...
Plocka bort Brodin från första!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Lee Harvey Oswald
Notera sopan i Örebromålet, blir helt manglad av egen spelare, är uppe på benen på en halv sekund
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Haha, jag tänkte också på det. Det gjorde inte lika ont?!Lee Harvey Oswald skrev:Notera sopan i Örebromålet, blir helt manglad av egen spelare, är uppe på benen på en halv sekund

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Sluta skyll på domarna hela jävla tiden, massa skitnsnack om att domarna förstör matchen osv osv osv.
Att säga att domarna förstör matchen är inte samma sak som att skylla på dem för att resultatet inte går med oss.DIFtomppa skrev:Sluta skyll på domarna hela jävla tiden, massa skitnsnack om att domarna förstör matchen osv osv osv.
Avgå Jocke.
Varför?Andspe skrev:Plocka bort Brodin från första!
Exakt, varför?ciirree skrev:Varför?Andspe skrev:Plocka bort Brodin från första!
Finns nog ingen som jobbar lika hårt som Brodin gör, passar perfekt in i den kedjan#10 skrev:Exakt, varför?ciirree skrev:Varför?Andspe skrev:Plocka bort Brodin från första!
Han spelar för destruktivt. Brodin är en bra spelare, men inte tillsammans med Thore och Matt..#10 skrev:Exakt, varför?ciirree skrev:Varför?Andspe skrev:Plocka bort Brodin från första!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Han passar perfekt med Thoresen och Matt. Är detta första matchen du ser den här säsongen?Andspe skrev:Han spelar för destruktivt. Brodin är en bra spelare, men inte tillsammans med Thore och Matt..#10 skrev:Exakt, varför?ciirree skrev:Varför?Andspe skrev:Plocka bort Brodin från första!
Senast redigerad av ciirree den 2016-02-25 20:34:59, redigerad totalt 1 gånger.
Det finns nyanser.DIFtomppa skrev:Sluta skyll på domarna hela jävla tiden, massa skitnsnack om att domarna förstör matchen osv osv osv.
Ett par rejäla fasthållningar på Sören. Ingen reagerar. Sånt kan avgöra. Om Sören får åka med ryggsäck (90kg fet örebrorare) i två perioder är han helt slut i tredje. Det är inte tillåtet att hålla i motståndare på det viset. Det kallas fasthållning och ska ge 2 minuter i ful-hytten.
Annars tycker jag att domarna hållit sig i bakgrunden ikväll på så vis att de inte blåser för något alls. Typ.
Jag tycker ändå att vi för spelet ända fram till 1-1 då örebro får lite nytändning tack vare sitt första mål på ett tag. Naturlig reaktion och reder vi ut detta kommer vi kunna vända tillbaka matchbilden i tredje.
Gillar hur vi arbetar på isen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Haha
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel