daaviid skrev:Ja, jag vet inte när jag såg ett så bra spel dom sista minuterna vid ledning senast. Måste vara årtionden sedan sist. Sjukt bra. Nöjd med arbetet utav hela laget idag. Minimera lite slarvfel och skitutvisningar så kommer slutspelet bli riktigt kul.
Förra matchen, brynäs borta, den var snäppet bättre tom
Den matchen är alldeles för nära inpå för att jag skulle tänka på den. Men nu när du nämner den så jo, den var riktigt bra och kanske även bättre.
Matt, you know, gött att du gjorde, you know, två mål ikväll och sänkte, you know, fishborg. You know! Tack!
Hur ska man tolka intervjun efter matchen med Matt! Han tackade i princip för tiden han fått spela ihop med Thorensen. Som om det snart är över! En känsla av att Matt redan vet att han inte kommer spela i DIF nästa säsong!?
Davidsson skrev:Hur ska man tolka intervjun efter matchen med Matt! Han tackade i princip för tiden han fått spela ihop med Thorensen. Som om det snart är över! En känsla av att Matt redan vet att han inte kommer spela i DIF nästa säsong!?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Thoresen lär inte lämna besked för fortsatt spel innan han fått fundera lite. Han är ju här på goodwill i stil med 22 miljoner.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Davidsson skrev:Hur ska man tolka intervjun efter matchen med Matt! Han tackade i princip för tiden han fått spela ihop med Thorensen. Som om det snart är över! En känsla av att Matt redan vet att han inte kommer spela i DIF nästa säsong!?
Japp, tänkte också på det... och när han påtalar hur kul de sista 5 matcherna och slutspelet ska bli... tror han är gone! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Thoresen lär inte lämna besked för fortsatt spel innan han fått fundera lite. Han är ju här på goodwill i stil med 22 miljoner.
Japp dom var ju klasser bättre än Sallinen och Lehtonen för att nämna några, bra timing, perfekt tid på säsongen att börja bli ett ordentligt hot framåt för en kedja som annars bara är jobbig att möta, det är nu dom ska vara som bäst.
Japp dom var ju klasser bättre än Sallinen och Lehtonen för att nämna några, bra timing, perfekt tid på säsongen att börja bli ett ordentligt hot framåt för en kedja som annars bara är jobbig att möta, det är nu dom ska vara som bäst.