Som ni säkert sett så är röstningen för Årets Utropstecken igång.
Svåraste valet någonsin känns det som. Nästan hela laget har varit utropstecken i år.
Tankar? Vem tycker ni är årets utropstecken? Motivera gärna och glöm givetvis inte att rösta!
Min röst går till Kungh. Han visade prov på SHL-klass redan förra året, men i år gör han en ännu bättre säsong och hans utvecklingskurva pekar ju fortfarande klart uppåt. Alla tre är dock värdiga vinnare.
B2B IT-Partner Årets Utropstecken 15/16
B2B IT-Partner Årets Utropstecken 15/16
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Re: B2B IT-Partner Årets Utropstecken 15/16
Alla har utvecklats jättemkt. Men det största steget utifrån förväntningarna har Englund tagit enligt mig.
Väldigt svårt, hade gärna sett Alvarez på den listan. Men om jag ska rösta på de som är nominerade så blir det nog Englund. Ljungh var stabil redan förra året, Englund har tagit stora kliv i år. Det var inte lätt att välja, Mantas har även han tagit ett stort steg, men Englund har varit jämnast över säsongen. Därav mitt val.
Englund, Mantas, Ljungh med Hultström och Vejdemo som jag tycker saknas från listan.
Går man från juniorback i allsvenskan till att ta reguljär plats i SHL på så kort tid och samtidigt blir lagkapten för juniorkronorna så är det ett hyfsat jäkla utropstecken så Englund ligger personligen bra till. Men det finns fler som presterat mycket bra av kandidaterna så det är svårt.
Jag väntar tills deadline tror jag.
Går man från juniorback i allsvenskan till att ta reguljär plats i SHL på så kort tid och samtidigt blir lagkapten för juniorkronorna så är det ett hyfsat jäkla utropstecken så Englund ligger personligen bra till. Men det finns fler som presterat mycket bra av kandidaterna så det är svårt.
Jag väntar tills deadline tror jag.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Svårt val säger ni?
Andreas Englund är utan det minsta tvivel årets utropstecken, en helt annan back från förra säsongen, stabil rakt igenom, assisterande kapten, uttagen till landslaget, grym utveckling där.
Andreas Englund är utan det minsta tvivel årets utropstecken, en helt annan back från förra säsongen, stabil rakt igenom, assisterande kapten, uttagen till landslaget, grym utveckling där.
Spela fult
Baserat på förväntningar inför säsongen är Englund helt klart utropstecknet med stort B, enligt mig.
Jag är inte arg, och inte besviken.