Donkels skrev:Fjärdelinan bedrövlig - Ahléns vara eller icke vara måste vara starkt ifrågasatt hos den sportsliga ledningen
Ahlén var väl den som gjorde ok ifrån sig, hyfsad fart på rören och sänkte en Växjö spelare ganska rejält.
Sen kan det inte vara enkelt att spela med en av seriens kallaste spelare i Henke Eriksson som verkligen sänker varenda kedja han går in i, samt Lundberg som såg ovanligt fläskig och trög ut idag.
Till Lundberg s försvar Är att han lyfter sej 50% så fort han spelar med andra än Hank & eller Ahlen
Hank har ju knappt Alsvensk klass !!!! Och Ahlen låg Alsvensk !
Katastrof att behålla nån av dom !!!!!!!!!!!!
Att säcken endå spelar dom ! Gör det lättare att förstå Bytet tänket av tränare !
Det säger rätt mycket ! Vi har ju Juniorer som är mycket bättre än dessa i SHL s spel
Dom funkade när vi var i Alsvenskan Men dax o inse att ingen av dom har SHL kompetens
Lite att suga på. Utveckling poäng, mål, insläppta mål, skott för, skott mot, skott % och räddnings % under säsongen nedbruten i fjärdedelar.
Målfabrikationen ökar stadigt. Så dock även insläppta mål, skott för och skott %. Bästa poängsnittet hämtades hem under de 13 första matcherna. 14% skott % hittills under Q4.
Wow första poängen för säsongen för Kaptenen. Nu vet jag inte mycket han tillför utanför spelet men troligen rätt mycket för att han är kapten. Men har man gjort 1 poäng på 43 matcher som forward även fast han inte ska vara den mest produktiva forwarden så är nog han den största besvikelsen. Det finns andra ledare i laget som kan ta ledarrollen som samtidigt har producerat mer.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Fy fan detta måste varit shls sämsta domarinsats ikväll. Dom missade väldigt mycket åt båda håll. Men tog utvisningar på solklara utvisningar på LHC och några extremt billiga på DIF. Sedan att han nekar säcken o ta time out nedanstående LHC får göra detta i förlängningen. Dessutom blir Sörensen utvisad för ingenting???
Mantas va bra. Men när det kommer till straffar är Tellqvist OTROLIGT mycket vassare. Sedan vad har hänt med Sörensen o frilägen o straffar? E det 5-6 straffen han missar i rad nu.
Jag förväntar mig att publiken gör sin plikt och kommer ihåg de här namnen.
De ska ALDRIG vara välkomna på Hovet igen.
Ja det är sånt som får SHL att ta till sig kritik eller får domsrkåren vänligt inställda till DIF.
Sörensen var klockren i sina kommentarer både under och efter matchen, samma sak med Säcken. Högström mindre klockren och drog på sig en abuse.
Domarna eller domaren snarare var rikskass men precis som spelarna på plan kan de göra misstag och ha dåliga dagar. Börjar man fokusera på sånt blir snart allt fler saker domarnas fel och allt mindre de egna bristerna.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Om någon har vägarna förbi Kungälv eller Boden så anser jag det fullt legalt att tömma ett lass med hästskit utanför dessa domherrars bostäder och ja vi ska definitivt kritisera domarna annars blir det ju fan aldrig bättre
Donkels skrev:Om någon har vägarna förbi Kungälv eller Boden så anser jag det fullt legalt att tömma ett lass med hästskit utanför dessa domherrars bostäder och ja vi ska definitivt kritisera domarna annars blir det ju fan aldrig bättre
Hyfsat säker på att det är olagligt.
Vill man göra skillnad är det ju bättre att lägga all den energin på att maila, ringa och skriva brev till SHL och Ishockeyförbundet. Tämligen säker på den saken.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Donkels skrev:Om någon har vägarna förbi Kungälv eller Boden så anser jag det fullt legalt att tömma ett lass med hästskit utanför dessa domherrars bostäder och ja vi ska definitivt kritisera domarna annars blir det ju fan aldrig bättre
Bra snack
Hästskiten skulle verkligen göra susen, kan verkligen se det framför mig, hur domarna står där på sina garageuppfarter och resonerar med sig själva. -Alltså ska vi få skit för det här, jag då gäller det att skärpa sig, framförallt på Hovet
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hyfsat säker på att det är olagligt.
Vill man göra skillnad är det ju bättre att lägga all den energin på att maila, ringa och skriva brev till SHL och Ishockeyförbundet. Tämligen säker på den saken.
Olagligt och olagligt ibland måste man ta lagen i egna händer - leve rättshaveristerna!
Hehe, spelat hockey med Björk ett antal matcher som junior, lär ju träffa idioten inom en inte allt för avlägsen framtid, kommer döma ut fanskapet efter noter, hoppas faktiskt inte jag ser han närmsta tiden då det kan bli lite pinsamt för både honom och mig...hoppas innerligt att jag är nykter vid detta tillfälle...