SHL Omgång 43: Växjö - Djurgårdens IF 16/2 2016
Re: SHL Omgång 43: Växjö - Djurgårdens IF 16/2 2016
Tellan och Mantas. Resten av laget får gå och skämmas.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra jinxat gubbarPraetori skrev:Jodå men oddsen brukar bara bedrövliga.captcash skrev:Kan man liveoddsa på den så är det dax att belåna lghten!Praetori skrev:Japp.Glory1 skrev:Jaha Växjö har inte vunnit en straffläggning? Den trenden bryts mot oss

Haha, sånt här gillar jag
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Grymt! Bra med två poäng där nerifrån.
Ingen vidare sportsmanship hos Växjöluffarna.
Skönt att vi vinner utan att spela bra.
Skönt att vi vinner utan att spela bra.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Haha, vilka läcksjö-loosers!
Stolt, men aldrig nöjd

Detta var löjligt härliga och oförtjänta poäng, precis som vi själva råkar ut för ganska ofta.. skönt med lite återbäring!
Nu blir det lite fjantboll istället och hopp om att Zlatan och hans grodor åker ut på röven ur CL.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Han tog noll av dem men lite kludd på isen som Thoresen strategiskt nog lämnade efter sig efter sin straffmiss och att Mantas matat upp stolparna med godis så de är feta och tjocka som i Hans och Greta plockar extrapoängen.Davidsson skrev:Mantas!!! Grym på straffar!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Senast redigerad av Praetori den 2016-02-16 21:36:41, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha, ett mål, en i stolpen och en som inte ens ger ett avslut... 

Zlatan dundrade in 1-0 på frispark yes!captcash skrev:vi vann straffarna.. och tog 2p... shit!
Detta var löjligt härliga och oförtjänta poäng, precis som vi själva råkar ut för ganska ofta.. skönt med lite återbäring!
Nu blir det lite fjantboll istället och hopp om att Zlatan och hans grodor åker ut på röven ur CL.
Mikel kvitterade sa Livescores.com, sweet!#10 skrev:Zlatan dundrade in 1-0 på frispark yes!captcash skrev:vi vann straffarna.. och tog 2p... shit!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jag menade iofs oddsen i allmänhet. Men en ofrivillig antijinx tar jag alla dar i veckan. Det är som en stolpräddning av Mantas.Glory1 skrev:Bra jinxat gubbarPraetori skrev:Jodå men oddsen brukar bara bedrövliga.captcash skrev:Kan man liveoddsa på den så är det dax att belåna lghten!Praetori skrev:Japp.Glory1 skrev:Jaha Växjö har inte vunnit en straffläggning? Den trenden bryts mot oss
Senast redigerad av Praetori den 2016-02-16 21:39:20, redigerad totalt 1 gånger.
Jävligt starkt att resa sig efter att ha tappat 1-3. Positivt med straffläggning.
Stort fet minus på passningsspelet. Katastrof.
Hoppas Tellan mår bra och att nacken inte fick en allvarlig smäll.
Alla till Hovet!
Stort fet minus på passningsspelet. Katastrof.
Hoppas Tellan mår bra och att nacken inte fick en allvarlig smäll.
Alla till Hovet!
Hehecaptcash skrev:Mikel kvitterade sa Livescores.com, sweet!#10 skrev:Zlatan dundrade in 1-0 på frispark yes!captcash skrev:vi vann straffarna.. och tog 2p... shit!