SHL Omgång 43: Växjö - Djurgårdens IF 16/2 2016
Re: SHL Omgång 43: Växjö - Djurgårdens IF 16/2 2016
Lite väl snurrigt defensivt, mycket kasta puck.. Oerhört dåligt spelad hockeymatch överlag.
PrecisLee Harvey Oswald skrev:Finns inget annat lag än DIF i SHL som så lätt hamnar i samma sinnesstämning , -det är synd om ossMagnutz skrev:Som sagt. Det är så jävla dämpande att uppleva.. momentum och spelriktning ändras när domaren tar 2an på Holm. Det jämnar aldrig ut sig. Fyfan vad jag avskyr dåliga domare och deras påverkan på spelet.
Vi hade spelet och förde spelet. Det var vårt spel som dominerade på isen. Växjö spelade andra-fiol och iom tvåan på Holm (FELAKTIG) bryter domaren vårt momentum. De agerar felaktigt och påverkar spelet. Så ser jag på det...
Trist offermentalitet, gör nåt med det du kan påverka istället.
Håller inte med, tycker mig inte se några sådana tendenser alls på spelarna just nu.Lee Harvey Oswald skrev:Finns inget annat lag än DIF i SHL som så lätt hamnar i samma sinnesstämning , -det är synd om ossMagnutz skrev:Som sagt. Det är så jävla dämpande att uppleva.. momentum och spelriktning ändras när domaren tar 2an på Holm. Det jämnar aldrig ut sig. Fyfan vad jag avskyr dåliga domare och deras påverkan på spelet.
Vi hade spelet och förde spelet. Det var vårt spel som dominerade på isen. Växjö spelade andra-fiol och iom tvåan på Holm (FELAKTIG) bryter domaren vårt momentum. De agerar felaktigt och påverkar spelet. Så ser jag på det...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Fylla på med mer Explorer?Lee Harvey Oswald skrev:Finns inget annat lag än DIF i SHL som så lätt hamnar i samma sinnesstämning , -det är synd om ossMagnutz skrev:Som sagt. Det är så jävla dämpande att uppleva.. momentum och spelriktning ändras när domaren tar 2an på Holm. Det jämnar aldrig ut sig. Fyfan vad jag avskyr dåliga domare och deras påverkan på spelet.
Bänka 4:e!!!!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- Lee Harvey Oswald
Nej, visst, DIF skottar upp sig efter 2-3 min tafatt "titta på hockey", men då är det oftast med tappad ledning som resultat (menar inte att resten av matchen säckar ihop)Edin skrev:Håller inte med, tycker mig inte se några sådana tendenser alls på spelarna just nu.Lee Harvey Oswald skrev:Finns inget annat lag än DIF i SHL som så lätt hamnar i samma sinnesstämning , -det är synd om ossMagnutz skrev:Som sagt. Det är så jävla dämpande att uppleva.. momentum och spelriktning ändras när domaren tar 2an på Holm. Det jämnar aldrig ut sig. Fyfan vad jag avskyr dåliga domare och deras påverkan på spelet.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tror inte spelarna är lika heta på domarhatet som vi supportrar och vad vi raljerar om här är en annan femma.Lee Harvey Oswald skrev:Finns inget annat lag än DIF i SHL som så lätt hamnar i samma sinnesstämning , -det är synd om ossMagnutz skrev:Som sagt. Det är så jävla dämpande att uppleva.. momentum och spelriktning ändras när domaren tar 2an på Holm. Det jämnar aldrig ut sig. Fyfan vad jag avskyr dåliga domare och deras påverkan på spelet.
Men man kan ju se mönstret, felaktighet av domare resulterar i sekvensen efter till mål för motståndarna. Har säkert hänt minst 10ggr denna hockeysäsong. En handfull av gångerna har jag själv spytt galla över det här på forumet när man hängt här under match.
Senast redigerad av Henke_F den 2016-02-16 20:22:04, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Jag blir helt Matt.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ett sånt underbart skitmål!!!
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
- Jim Morrison
Tror inte fjärdekedjan har varit i anfallszon en enda gång den här matchen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
SÅ VIKTIGT!!!
Fyfan vad passningsspelet är kasst! Ändå har vi inte Printz-typerna som backar! Mattyboy!
Snälla, SNÄLLA ta bort Hank från isen. Det är fan 5 mot 3 för Växjö varje gång han är inne på isen.
Har aldrig sett en så svag "brunkare", förlorar varenda jävla närkamp.
Snygg tennis, Matt.
Har aldrig sett en så svag "brunkare", förlorar varenda jävla närkamp.
Snygg tennis, Matt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. In your face dommarfittor, still alive. 

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Man ser ju helst en helt ny 4e kedja nästa säsong!Jim Morrison skrev:Tror inte fjärdekedjan har varit i anfallszon en enda gång den här matchen.